مدیران استان امروز به مناسبت هفته تربیت بدنی و ترویج ورزش همگانی پیاده روی کردند.

در این ورزش صبحگاهی که صبح امروز برگزار شد مدیران دستگاه‌های اجرایی استان مسیر دانشگاه آزاد تا یادمان شهدای گمنام باراجین طی کردند.

حجت الاسلام عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از قزوین  ؛  با بیان اینکه ورزش زمینه سلامتی انسان را فراهم می‌سازد،گفت: در اسلام برای سلامتی انسان بسیار سفارش شده است تا جایی که برنامه ریزی و فکر کردن به آن اهمیت ویژه‌ای دارد.

وی افزود: از سوی دیگر مسئولان برای خدمت رسانی هر چه بهتر به مردم نیاز دارند که بدنی سالم و قوی داشته باشند و این موضوع جز با تحرک و ورزش حاصل نمی‌شود.

زاهدی استاندار قزوین هم گفت: کم تحرکی و پشت میزنشینی یکی از مشکلاتی است که که مدیران و کارمندان دستگاه‌های دولتی و بخش خصوصی با آن مواجه هستند.

وی با بیان اینکه از عوارض کم تحرکی اشکال در ستون فقرات و دیسک کمر است افزود: بنابراین برای سلامتی کلی بدن تحرک و ورزش امری ضروری است.

استاندار قزوین با باین اینکه در حال حاضر برای بانوان مجموعه استانداری برنامه ورزش صبحگاهی تدارک دیده شده اضافه کرد: این نوع ورزش‌های کم هزینه علاوه بر مردم باید به صورت هفتگی و منظم برای مدیران استان برنامه ریزی شود.

علایی مقدم مدیر کل امور ورزش جوانان استان قزوین گفت: هدف از برگزاری این پیاده‌روی صبحگاهی توجه مدیران و همکاران زیر مجموعه آن‌ها به موضوع سلامتی است.

وی با بیان اینکه اداره کل ورزش و جوانان همواره سعی در ترویج ورز ش‌های همگانی داشته است افزود: به همین منظور ورزش‌های پارکی به صورت هفتگی در فضا‌های سبز و بوستان‌ها در حال اجراست.

مدیر کل امور ورزش جوانان استان اضافه کرد: برنامه‌های مختلف دیگری برای جذب آحاد مردم در رشته‌های مختلف ورزش همگانی پیش بینی شده است.

علایی مقدم بیان کرد: در بحث کارکنان هم المپیاد‌های مختلف ورزشی برنامه ریزی شده که امسال برای اولین بار هزار و ۲۰۰ کارمند استان در این مسابقات شرکت کردند.

قرائت زیارت عاشورا، گلباران مزار شهدای گمنام و تجلیل از خانواده شهدای دوراه مقدس از دیگر برنامه‌های این ورزش صبحگاهی بود.
انتهای پیام/.

پیاده روی صبحگاهی با حضور استاندار قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.