سرپرست پلیس امنیت عمومی استان از شناسایی و دستگیری فردی که عامل پخش مواد مخدر صنعتی در شبکه‌های اجتماعی به نوجوانان بود، خبر داد.

دستگیری عامل تبليغ و توزيع مواد مخدر صنعتی در اینستاگرامبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ ، سرهنگ حمید مستعلی زاده،سرپرست پلیس امنیت عمومی استان کرمان گفت: در پی کسب خبري مبني بر فعاليت گسترده افرادي سودجو در امر توزيع موادمخدر صنعتی در شبکه اجتماعی اینستاگرام، موضوع به صورت ویژه در دستور كار ماموران پليس امنیت اخلاقی استان قرار گرفت.

وي تصریح کرد: ماموران پليس امنیت اخلاقی با همکاری ماموران پلیس فتا استان پس از تحقيقات میدانی و اطمينان از صحت موضوع با هماهنگی مقام قضائی یک نفر متهم را شناسايي و با حکم قضایی وی را در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ مستعلی زاده افزود: این متهم با همکاری چند تن دیگر با تبلیغ در فضای مجازی سوژه های خود را شناسایی و سپس از طریق لیدرهای خود اقدام به توزیع مواد مخدری هم چون گل، آدامس ال اس دی و هارلی گاردن که اثرات توهم زای بالایی دارند در بین نوجوانان و جوانان کم سن و سال می نموده است.

سرپرست پلیس امنیت عمومی استان ضمن اشاره به تشكيل پرونده قضايي براي متهم گفت: از آنجا که مواد مخدر صنعتی موجب ایجاد توهم، پرخاشگری و در مواردی خودزنی و قتل در فرد مصرف کننده می شود از همگان به ويژه والدین می خواهيم ضمن هوشياري و مراقبت از فرزندان خود چنانچه موارد مشكوكی را مشاهده کردند ، مراتب را با پليس 110در ميان بگذارند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار