جانشین فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از کشف ۱۶۸ کیلو مواد مخدر از یک دستگاه پژو خبر داد.

کشف مواد مخدر از پژو ۴۰۵ و دستگیری دو سوداگر مرگبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ علی کشاورزی، جانشین فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: ماموران انتظامی بخش گلباف این فرماندهی با انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی از انتقال یک محموله مواد مخدر از گلبافت به سمت کرمان با خبر شدند.

وی با اشاره به تحت نظر گرفتن مسیر‌های احتمالی انتقال محموله مواد مخدر، افزود: ماموران انتظامی با ایست و بازرسی در این محور‌ها و کنترل نامحسوس مناطق بیابانی اطراف آنان، به یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ مشکوک شدند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: ماموران انتظامی به راننده آن دستور ایست دادند، اما راننده خودرو بدون توجه به دستور پلیس با افزودن بر سرعت خود قصد فرار داشت که با عکس العمل سریع ماموران متوقف شد.

وی تصریح کرد: در بازرسی از خودرو ۱۳۴ کیلوگرم تریاک و ۳۴ کیلو حشیش و در مجموع ۱۶۸ کیلو مواد مخدر کشف و دو قاچاقچی نیز دستگیر شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان با اشاره به معرفی قاچاقچیان دستگیر شده به مرجع قضائی افزود:گشت زنی‌های شبانه روزی ماموران انتظامی در مناطق کویری و صعب العبور کرمان، در کنار اقدامات اطلاعاتی، همواره سد راه سوداگران مرگ بوده و باند‌های تهیه و توزیع مواد افیونی را ناکام گذاشته است.

انتهای پیام/ح

کشف مواد مخدر ازپژو ۴۰۵ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.