رئيس هيات ووشوی استان اردبيل گفت: رقابت های ووشوی قهرمانی بزرگسالان کشور (انتخابی) تيم ملی به ميزبانی هيات ووشوی استان اردبيل برگزار خواهد شد.

هوشنگ افشار، رئيس هيات ووشوی استان اردبيل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، افزود: يازدهم آبان ماه ورود و ثبت نام تيم های استان های مختلف را خواهيم شد و مسابقات طی روزهای 12 الی 14 آبان برگزار می شود.

وی با بيان اينکه رقابت های فوق در سالن بين المللی و 6 هزار نفری «حسين رضازاده» اردبيل برگزار می شود، افزود: مراسم افتتاحيه روز دوازدهم خواهد بود و فينال نيز عصر روز چهاردهم انجام می پذيرد.

رئيس هيات ووشوی استان اردبيل در مورد دلايل ميزبانی مسابقات قهرمانی کشور که حکم انتخابی تيم ملی بزرگسالان را دارد، توضيح داد: از سال 90 که در خدمت ووشوی استان اردبيل هستم در مقاطع مختلف مدال آور بوده ايم و عقيده دارم که ميزبانی مسابقات مهم می تواند کمک شايانی به پيشرفت داشته باشد.

افشار افزود: 2 سالی بود که برای ميزبانی تلاش می کرديم که خوشبختانه با موافقت مهدی علی نژاد رئيس فدراسيون ووشو، ميزبانی مسابقات قهرمانی بزرگسالان کشور به ما سپرده شد.

وی در پايان ضمن قدردانی از حمايت های بهرام آقاخانی مدير کل ورزش و جوانان استان اردبيل و همچنين حمايت هايی که فدراسيون ووشو داشته است، گفت: آماده ميزبانی هستيم و تمامی تلاشمان را به کار بسته ايم تا رقابت های خوبی را برگزار کنيم.

انتهای پیام/ح

اردبیل میزبان مسابقات ووشو قهرمانی کشور

برچسب ها: ووشو ، مسابقات کشوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.