رئیس هیأت ووشوی استان اردبیل گفت: حضور 20 ووشوکار اردبیلی در لیگ برتر باشگاه‌های کشور در نبود تیمی از استان اردبیل به عنوان یک خلاء مهم در این رشته ورزشی محسوب می‌شود.

هوشنگ افشار ،رئیس هیأت ووشوی استان اردبیل ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اظهار کرد: قرارگیری ورزشکارانی از تیم منتخب اردبیل در فهرست نهایی تیم‌ ملی و کسب موفقیت‌های دامنه‌دار در رقابت‌های بین‌المللی از ظرفیت بسیار بالای ووشو در این منطقه از کشور خبر می‌دهد.

وی افزود: طی سال گذشته در سایه تلاش مربیان و همدلی موجود، هیأت ووشوی استان شاهد کسب مدال‌های خوش‌رنگ در تمامی رده‌های سنی در عرصه‌ قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی بود و تحقق این موضوع مسئله‌ای کم‌نظیر در بین تمامی هیأت‌های ورزشی محسوب می‌شود.

رئیس هیأت ووشوی استان اردبیل از حضور تیم‌ منتخب اردبیل در المپیاد شمال‌غرب کشور  و افتخارآفرینی بانوان اردبیلی در این رقابت‌ها خبر داد و گفت: المپیاد ووشوی شمال‌غرب کشور در بخش آقایان با کسب عنوان سوم تیمی و کسب قهرمانی در بخش بانوان همراه شد.

 افشار یادآور شد: حضور 20 ووشوکار اردبیلی در لیگ برتر باشگاه‌های کشور در نبود تیمی از استان اردبیل به عنوان یک خلاء مهم محسوب می‌شود و با وجود چنین ورزشکارانی نیازمند حضور نماینده استان در لیگ‌های مطرح کشوری هستیم.

انتهای پیام/ع

هیات ووشوی استان اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.