استاندار چهارمحال و بختیاری بر پیگیری برای واگذاری طرح‌های نیمه تمام و قابل برون سپاری در استان به بخش خصوصی تأکید کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ اقبال عباسی در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه چهارمحال و بختیاری با حضور نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، از مدیران دستگاه‌های اجرایی و فرمانداران چهارمحال و بختیاری، در شناسایی و واگذاری طرح‌های نیمه تمام و قابل برون سپاری به بخش خصوصی همت بیشتری داشته باشند.

وی گفت: شناسایی و فراهم کردن تسهیلات مورد نیاز برای سرمایه گذاران در بخش‌های مختلف هم از سوی مدیران و فرمانداران پیگیری شود.

استاندار و رئیس شورای برنامه ریزی و توسعه چهارمحال و بختیاری، از سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خواست: در تمامی جلسات این شورا، گزارش روند واگذاری این طرح‌ها را ارائه کند.

عباسی افزود: دانشگاه علوم پزشکی، شرکت آب منطقه‌ای و اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری باید در این زمینه فعال‎تر عمل کنند.

وی، تعطیلی طرح‌های در دست ساخت از سوی پیمانکار به دلیل داشتن طلب از مجری طرح را غیر قانونی بیان کرد و گفت: پیمانکار باید بر اساس پیمان و تا پایان طرح، به کار خود ادامه دهد.

عباسی اضافه کرد: معوقات یا طلب پیمانکار از مجری در هنگام اجرای طرح، از طریق استانداری پیگیری شود و این موضوع، بهانه تعطیلی طرح‌های عمرانی قرار نگیرد.

انتهای پیام/ش

نشست شورای برنامه ریزی و توسعه چهارمحال و بختیاری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار