مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از پیش بینی برگزاری بیش از ۳۰۰ برنامه فرهنگی ورزشی در استان به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ صابرر حیمی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت : هفته تربیت بدنی و ورزش از فردا (۲۶ مهر) آغاز و منابع انسانی و داشتن مردمی سالم، با نشاط و فعال از شاخص‌های مهم توسعه یافتگی محسوب می‌شود، دراین راستا موضوع ورزش و توسعه آن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی گفت : بیش از ۳۰۰ برنامه برای این هفته پیش بینی کرده ایم که غبار روبی مزار شهدا و تجدید میثاق با آرمان‌های والای آن‌ها و نیز دیدار با نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه از جمله برنامه‌های اولین روز این هفته خواهد بود.

رحیمی برگزاری جشنواره جهانی سنگنوردی بیستون در ۲۹ مهر، آغاز المپیاد محلات در سطح روستا‌ها وشهرستان‌های مختلف، برگزاری همایش‌های عمومی پیاده روی خانوادگی در سراسر استان، برگزاری مسابقات ورزشی مختلف در سطح هیئت‌های ورزشی استان و شهرستان‌های تابعه را ازشاخص‌ترین برنامه‌های این هفته عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: برنامه‌های هفته تربیت بدنی با هدف نشان دادن اهمیت ورزش به جامعه و ترغیب مردم به بحث ورزش برگزار می‌شوند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه همچنین رایگان بودن استفاده از اماکن ورزشی در یکی از روز‌های هفته تربیت بدنی، تست‌های رایگان و غربالگری ویژه جامعه ورزش، ایجاد ایستگاه‌های صلواتی، پاکسازی محیط زیست توسط سمن‌ها و اهدای خون در استادیوم آزادی کرمانشاه را دیگر برنامه‌های پیش بینی شده ذکر کرد.

وی در ادامه با اشاره به اعلام شعار چهل سال ورزش چهل سال افتخار برای هفته تربیت بدنی از سوی وزارت ورزش و جوانان، بر برگزاری شکوهمند برنامه‌های این هفته در سطح استان تاکید کرد .

 

 

انتهای پیام/د

برگزاری بیش از ۳۰۰ برنامه فرهنگی ورزشی به مناسبت هفته تربیت بدنی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.