معاون دادگستری اردبیل؛

ایجاد بزرگراه در شمال استان اردبیل ضروری است

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل گفت: برای کاهش تصادفات در جاده های شمال استان اردبیل ایجاد برگزارها ضروری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، یوسف خدادادی، معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل در جلسه بررسی آخرین وضعیت جاده های استان اردبیل افزود: متاسفانه در شش ماهه نخست سال جاری با افزایش وقوع تصادفات به خصوص در جاده های شمال استان اردبیل روبه رو شدیم.

وی تصریح کرد: برای پیشگیری از وقوع تصادفات و کاهش تصادفات در جاده های استان اردبیل باید همه ادارات و دستگاه های دولتی و مردم با یکدیگر همکاری کرده و همه باید برای کاهش تصادفات کمک کنیم.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل گفت: قطعا وجود بزرگراه در کاهش تصادفات موثر می باشد که لازم است بخصوص در شمال استان برای ایجاد بزرگراه ها اقدام شود.

خدادادی بیان کرد: اقدامات موثری برای کاهش تصادفات در جاده های استان انجام گرفته که از جمله این اقدامات خط کشی، ایجاد گاردیل، حذف نقاط حادثه خیر می باشد که این اقدامات موثر بوده ولی کافی نبوده است.

وی افزود: چند عامل موثر در کاهش تصادفات وجود دارد که یکی از این موارد فرهنگ رانندگی می باشد و در کنار این کار باید مسئولان هم برای استاندارد سازی جاده ها اقدام کنند.

انتهای پیام/ح

افزایش وقوع تصادفات جاده ای در اردبیل

برچسب ها: تصادف ، دادگستری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.