رئیس پلیس راه استان اردبیل گفت: جاده ها و محورهای شمال استان اردبیل دارای بیشترین نقاط حادثه خیز در استان اردبیل هستند که باید برای ایمن سازی این جاده ها برنامه ریزی شود.

سرهنگ حجت فتاحی، رئیس پلیس راه استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، افزود: در 4 ماهه نخست امسال متاسفانه افزایش تصادفات نسبت به 4 ماهه نخست سال گذشته داشته ایم که 25 نفر متوفی افزایش یافته که 66 درصد تصادفات در جاده های شمال استان صورت گرفته است.

وی به عرض 7.5 متری جاده پارس آباد به اردبیل اشاره کرد و گفت: اختلاف سطح، کمبود روشنایی، نبود علائم و خط کشی ها در جاده ها از اصلی ترین علت های وقوع تصادفات در این جاده ها است که با کوچکترین اشتباه راننده یک تصادف منجر به فوت رخ می دهد.

رئیس پلیس راه استان اردبیل در رابطه با بحث برخورد با متخلفان نیز تصریح کرد: در حوزه پلیس راه در بحث برخورد با تخلفات که یکی از وظیفه های پلیس راه است که بر اساس آمار در سطح کشور جزو استان های برتر هستیم.

سرهنگ فتاحی گفت: ما در ارتباط با جان مردم هیچ گونه معامله انجام نمی دهیم و طبق قانون سازمان هایی که در بحث وقوع تصادفات اگر نقش داشته باشند به مقامات قضایی اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/ح

افزایش تصادفات جاده ای در اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.