کارزارهای انتخابات پارلمانی افغانستان از ششم ماه جاری آغاز شد و ساعت 24 امشب به پایان می‌رسد و پس از آن هیچ نامزدی حق کمپاین و تبلیغات را ندارد.

درآمد ۲ میلیونی شهرداری کابل از بیلبوردهای تبلیغات انتخاباتیبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، کارزارهای انتخابات پارلمانی افغانستان از ششم ماه جاری آغاز شد و ساعت 24 امشب به پایان می‌رسد و پس از آن هیچ نامزدی حق کمپاین و تبلیغات را ندارد.

یکی از معمول ترین روش‌های مبارزات تبلیغاتی در افغانستان برای جلب توجه مردم، نصب بیلبوردهای تبلیغاتی در مناطق مزدحم شهر است که از سوی نامزدان انتخاباتی مورد استفاده قرار می‌گیرد و در این مدت شهر کابل پوشیده از تصاویر نامزدان پارلمانی شده است.

جلیل سلطانی، سخنگوی شهرداری کابل گفت: این اداره در جریان مبارزات انتخاباتی بیش از دو میلیون افغانی درآمد داشته و حدود ۲۰۰ تن از نامزدان انتخاباتی از سوی شهرداری کابل اجازه نصب بیلبوردهای تبلیغاتی را پس از پرداخت مالیات دریافت کرده‌اند.

با این حال، آمارهای کمیسیون مستقل انتخابات افغانستان نشان می‌دهد که در شهر کابل بیش از ۸۰۰ تن نامزد انتخابات پارلمانی شده‌اند و تصاویر منتشر شده در جاده‌ها و فضای شهر نیز نشان می‌دهد که بیش از ۲۰۰ تن بنرهای تبلیغاتی خود را در سطح شهر جابجا کرده‌اند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار