رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: راهپیمایی روز 13 آبان در مرکز استان از ساعت 9/30 صبح از میدان سعدی به سمت میدان امام برگزار می شود.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حجت الاسلام غلامرضا قندهاری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان در جلسه  هماهنگی و برنامه ریزی یوم الله 13 آبان با بیان اینکه نیاز است تا برنامه های این روز در شان انقلاب اسلامی و باشکوه برگزار شود گفت: نیاز است تا همه دستگاه ها با همکاری و همگرایی در این روز فعالیت های مرتبط با این روز را برنامه ریزی کنند.

وی با اشاره به مشکلات اخیر اقتصادی در کشور افزود:  کشور در این زمان بیش از هر وقت نیاز به وحد و همدلی نیاز دارد.

حجت الاسلام غلامرضا قندهاری تصریح کرد: برای فضا سازی مناسب، ایجاد ایستگاه های صلواتی و نصب بنر و پلاکاردهای مناسب باید در این روز برنامه ریزی شود.

وی افزود: 13 آبان امسال با سالهای گذشته متفاوت بوده و نیاز است همه با تمام توان به میدان بیایند تا نقشه های دشمن را نقشه بر آب کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان افزود: برنامه راهپیمایی در شهرستان های مختلف متعاقبا اعلام می شود اما راهپیمایی روز 13 آبان در مرکز استان از ساعت 9/30 صبح از میدان سعدی به سمت میدان امام برگزار می شود.

در این جلسه مدیران و نمایندگان دستگاه های اجرایی مهمترین برنامه های خود ربای این روز را ارائه کردند.

انتهای پیام / گ

جزئیات جلسه ی هماهنگی و برنامه ریزی یوم الله 13 آبان در سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.