تعداد 78 ویژه برنامه، همزمان با هفته بسیج دانش آموزی در استان سمنان اجرا می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ سرهنگ منصور شوقانی جانشین سپاه قائم(عج) استان سمنان در نشست خبری مشترک با معاون پرورشی آموزش و پرورش استان سمنان گفت: تعداد 78 ویژه برنامه، همزمان با هفته بسیج دانش آموزی در استان سمنان اجرا می‌شود که این برنامه ها به مناسبت بزرگداشت سالروز شهادت حسین فهمیده از هفتم تا سیزدهم آبان ماه در قالب طرح های دورن مدرسه ای و عمومی اجرا می شود.

 جانشین سپاه قائم(عج) استان سمنان ،گلباران مزار شهدای دانش آموز و معلم شهرستان ها، دیدار با خانواده معظم شهدا، سخنرانی منتخبان بسیج دانش آموزی پیش از خطبه های نماز جمعه سراسر استان و صبحگاه مشترک مدارس را از شاخص ترین برنامه های این هفته برشمرد.

به گفته وی قدردانی از دانش آموزان نخبه بسیجی، برگزاری نشست های بصیرتی،گردهمایی دانش آموزان بسیجی در طرح میقات الصالحین و اجرای برنامه های هفته پدافند غیرعامل با همکاری استانداری سمنان در این هفته برنامه ریزی شده است.

 سرهنگ شوقانی حضور باشکوه دانش آموزان در راهپیمایی روز 13آبان را پایان بخش برنامه های هفته بسیج دانش آموزی در استان ذکر کرد.

 شریفی معاون پرورشی آموزش و پرورش استان سمنان نیز در جمع خبرنگاران از حرکت متحدالشکل دانش آموزان بصورت دسته روی عزاداری به سمت محل برگزاری راهپیمایی در روز 13 آبان به منظور ترویج معارف دینی در آستانه اربعین حسینی خبر داد.

 به گفته معاون پرورشی آموزش و پرورش استان سمنان افزون بر 36هزار دانش آموز مقطع سوم ابتدایی تا چهارم متوسطه در 770مدرسه استان عضو 560واحد مقاومت بسیج هستند.

 

انتهای پیام / ذ

 

اجرای صبحگاه مشترک مدارس همزمان با هفته بسیج دانش آموزی در استان سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.