نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: روابط خوب بین حوزه علمیه و مراکز آموزشی باید تقویت شود

روابط حوزه علمیه و مراکز آموزشی تقویت شودبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی نماینده  ولی فقیه در استان مرکزی در  جمع مبلغین و روحانیون مدارس امین استان مرکزی گفت: ارتباط خوبی بین حوزه علمیه و مراکز آموزشی خصوصاً با آموزش و پرورش برقرار شده که باید این روابط را تقویت کرده و توسعه بخشید.

آیت‌الله نجف‌آبادی افزود: رابطه بین حوزه علمیه و آموزش و پرورش و حتی مراکز پیش‌دبستانی باید از همان اوایل انقلاب شکل می‌گرفت، اما هنوز هم دیر نیست و باید این روابط را تقویت کرد.

وی با بیان اینکه مبلغین و روحانیون مدارس باید متناسب با رویکرد آموزش و پرورش در راستای اهداف نظام حرکت کنند، گفت: روحانیون باید محیطی برای رشد فضائل انسانی، رشد اخلاق، مساوات و برادری، امر به معروف و... را فراهم کرده و تحولی عظیم در نظام آموزش و پرورش رقم بزنند.

آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی با تأکید بر لزوم تربیت قرآنی کودکان و نوجوانان بیان داشت: گفتن اذان و اقامه در گوش نوزاد اثرات خود را خواهد گذاشت و این آهنگ با روح و جان آن‌ها عجین می‌شود که حاصل آن شهید حججی‌ها و شهید کارچانی‌ها است.

انتهای پیام / ج.

سخنان آیت الله دری در باره روابط حوزه علمیه و مراکز آموزشی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.