لیگ ملت های اروپا

فرانسه 2 - آلمان 1/تداوم تیره روزهای ژرمن ها با شکست مقابل قهرمان جهان

رقابت های فوتبال لیگ ملت های اروپا سه شنبه شب با برگزاری 9 دیدار پیگیری شد .

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،رقابت های فوتبال لیگ ملت های اروپا امشب(سه شنبه) با برگزاری 9 دیدار پیگیری شد که در مهمترین بازی تیم ملی فرانسه میزبان تیم ملی آلمان بود که در نهایت با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسید و آلمان ها را در بحران نگه داشت.

در این مسابقه که در در ورزشگاه استادوفرانس پاریس برگزار شد، ابتدا تونی کروس با گل دقیقه 14 از روی نقطه پنالتی ژرمن ها را پیش انداخت اما قهرمان جهان ابتدا با گلی زیبا توسط گریزمن در دقیقه  62 بازی را به تساوی کشاند و سپس همین بازیکن در دقیقه 80 از روی نقطه پنالتی گل دوم خروس ها را ثمر رساند.

با این نتیجه ششمین شکست ژرمن ها در یک سال رقم خورد که برای نخستین بار در طول تاریخ فوتبال آلمان رخ می دهد. این مسابقه ممکن است آخرین مسابقه ای باشد که یواخیم لو هدایت مانشافت را بر عهده داشت و با این نتایج آلمان، احتمال اخراج این مربی زیاد است.

فرانسه با این پیروزی هفت امتیازی شد و در صدر جدول گروه اول سطح A لیگ ملت های اروپا قرار گرفت. آلمان نیز که این روزها شرایط مساعدی ندارد، با یک امتیاز در رتبه سوم گروه است. هلند دیگر تیم این گروه با یک بازی کمتر و سه امتیاز در رتبه دوم قرار دارد.

در سایر بازی‌ها در گروه اول لیگ B، اوکراین یک بر صفر جمهوری چک را برد. در گروه چهارم همین سطح ولز در خانه جمهوری ایرلند نبرد تمام بریتانیایی را با برتری یک بر صفر خاتمه داد. در گروه سوم لیگ C، نروژ یک بر صفر بلغارستان را برد و اسلوونی و قبرس به تساوی یک بریک رضایت دادند.

در گروه اول لیگ D، گرجستان سه بر صفر در زمین لتونی به برتری رسید و قزاقستان با چهار گل مهمانش آندورا را شکست داد.  در گروه چهارم همین سطح جبل‌الطارق دو بر یک از سد لیختن‌اشتاین گذشت و ارمنستان با چهار گل مهمانش مقدونیه را مغلوب کرد.


بیشتر بخوانید: فرانسه - آلمان/ تقابل قهرمان جهان با مانشافت بحران زده

اسپانیا 2 - انگلیس 3/سه شیرها رکورد ماتادورها را پس از 15 سال شکستند

 انگلیس 1 - اسپانیا 2/شکست سه شیرها در ویمبلی


انتهای پیام/

نتایج رقابتهای لیگ ملت های اروپا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار