برگزاری اولین دوره تربیت مربی درجه سه امداد و کمک های اولیه در کرمان

معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: اولین دوره تربیت مربی امداد و کمک های اولیه ویژه مربیان رشته های مرتبط پزشکی و پیراپزشکی در کرمان برگزار شد.

برگزاری اولین دوره تربیت مربی درجه سه امداد و کمک های اولیه در کرمانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، نسرین پیرمرادی معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: اولین دوره تربیت مربی امداد و کمک های اولیه ویژه مربیان رشته های مرتبط پزشکی و پیراپزشکی از مورخ 23 مهرماه جاری به مدت چهار روز و 24 ساعت آموزش در جمعیت هلال احمر استان کرمان در حال برگزاری است.

پیرمرادی افزود: بهره گیری موثر و اثربخشی از روش های تدریس، توانایی انتقال آموخته ها، تجربیات و مهارت های کسب شده در زمینه امداد و کمک های اولیه از اهداف برگزاری این دوره آموزشی است.

وی با اشاره به حضور 34 فراگیر در این دوره بیان کرد: یکی از شاخصه ها و تفاوت های این دوره با دوره های قبلی مربیگری درجه 3 امداد، حضور شرکت کنندکان با رشته مرتبط پزشکی و پیراپزشکی است که در این دوره برای اولین بار اصول و اهداف جمعیت هلال احمر آشنا می شوند.

معاون آموزش و پژوهش در پایان با اشاره به سرفصل های آموزشی این دوره تصریح کرد: فراگیران در این دوره با مفاهیم فرایند کلی مدیریت آموزش، یادگیری، روش های تدریس، کار گروهی، CPR پیشرفته، اسکان اضطراری، انواع پانسمان، بانداژ، آتل بندی و حمل مصدوم آشنا می شوند و مهارت های لازم را کسب می کنند.


انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار