پنج هزار و ۹۴۵ نفر از مردم چهارمحال و بختیاری برای شرکت در مراسم اربعین حسینی (ع) نام‎نویسی کرده‎اند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ یوسف آقابزرگی مدیر حج و زیارت چهارمحال و بختیاری گفت: تا کنون پنج هزار و  ۹۴۵ نفر از مردم استان برای شرکت در مراسم اربعین حسینی (ع) در کربلای معلا نام‎نویسی کرده‎اند.

وی افزود: مدارک چهار هزار و ۵۵۴ نفر به کنسولگری عراق تحویل و برای دو هزار و ۸۸۳ نفر از آنان روادید (ویزا) صادر شده است.

آقابزرگی اضافه کرد: ثبت‎نام علاقمندان برای شرکت در این مراسم معنوی از طریق سامانه سماح به نشانی اینترنتی samah.haj.ir، به صورت تک نفره و به صورت شبه کاروانی انجام می‌شود.

وی ادامه داد: هزینه شرکت در مراسم پیاده روی اربعین امسال، ۲ میلیون و ۳۴۸ هزار و ۷۵۰ ریال جهت بیمه، روادید و حق الزحمه دفاتر ثبت نام کننده است که از طریق دستگاه کارتخوان (POS) در دفاتر زیارتی دریافت می‌گردد.

آقابزرگی با بیان ادامه ثبت نام برای شرکت در پیاده روی اربعین تا یکشنبه ۶ آبان ۹۷، از هم استانی‌ها خواست: سریع‎تر نسبت به ثبت نام اقدام کنند تا برای صدور ویزا با مشکل مواجه نشوند.

به گفته وی؛ ثبت نام زائران چهارمحال و بختیاری در ۱۵ دفتر خدمات زیارتی مجاز در شهرستان‌های شهرکرد، بروجن، بن، لردگان، فارسان و سامان و ۳ دفتر خدمات زیارتی فرعی با نظارت مدیریت حج و زیارت و بنر‌های معرفی مشخص در مابقی شهرستان‌ها صورت می‌گیرد.

گفتنی است: شرکت کنندگان در مراسم اربعین حسینی (ع)، مسیر نجف اشرف تا کربلای معلا را به صورت پیاده طی می‌کنند.

انتهای پیام/ز

ثبت نام حدود شش هزار نفر برای پیاده روی اربعین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار