مدیرکل امور اقتصادی و دارایی همدان گفت: کارگاه آموزشی نحوه تأمین منابع مالی در استان همدان برگزار می‌شود.

کارگاه آموزشی نحوه تأمین منابع مالی برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سیدناصر محمودی ،مدیرکل امور اقتصادی و دارایی همدان با اشاره به اینکه این کار گاه در روز چهارشنبه هفته جاری برگزار خواد شد افزود: کارگروه تأمین منابع مالی سرمایه‌گذاری در استان نقشه راه تأمین مالی بین‌المللی را تدوین می‌کند.

وی ادامه داد: نقشه‌راه سرمایه‌گذاری ظرفیت‌های اقتصادی استان، اولویت‌های توسعه‌ای طرح‌های شناسایی و مطالعه شده، منابع قابل پیش‌بینی برای تأمین مالی هر طرح را مشخص می‌کند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان با اشاره به اینکه جذب سرمایه‌گذاری خارجی برای کشور امری ضروری است، ادامه داد:  کارگروه تأمین مالی خارجی استان تشکیل می‌شود.

وی اظهار داشت: این کارگروه به بررسی تأمین منابع مالی برای سرمایه‌گذاری از راه‌های مختلف را بررسی و راهکار لازم برای حرکت سرمایه‌گذاری را ارائه می‌دهد.

محمودی با بیان اینکه بنگاه‌های اقتصادی برای فعالیت به منابع مالی نیاز دارند، خاطرنشان کرد: طرح‌هایی که به سرمایه‌گذار خارجی معرفی  می‌شود باید از ابعاد مختلف از جمله مالی بررسی‌ شده باشد.

وی گفت: با تعریف نقشه راه امکان برنامه‌ریزی کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت فراهم و چگونگی حمایت از سرمایه‌گذاری روشن می‌شود.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان خاطر نشان کرد: برای آشنایی با شیوه‌های تأمین منابع مالی دوره‌های آموزشی در نظر گرفته‌ شده است تا روند سرمایه‌گذاری با شتاب بیشتری صورت گیرد.


انتهای پیام/ج

 

کارگاه آموزشی نحوه تأمین منابع مالی برگزار می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.