سازمان تامین اجتماعی تاکنون برای ساخت هتل هما در همدان هیچ اقدامی نکرده است.

برزمین ماندن کلنگ هتل هما در همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، رضا قیاسی ،معاون امور اقتصادی و منابع انسانی استاندار همدان در مراسم تکریم و معارفه مديرکل سازمان تأمين اجتماعی استان همدان، گفت: در سفر هيئت دولت به استان همدان پروژه هتل هما کلنگ‌ زنی شد اما کلنگ اين پروژه روی زمين ماند.

رضا قياسی  افزود: همدان يک استان توريستی است که در حال حاضر به هدف گردشگری تبديل شده که ساخت هتل يکی از ضرورت‌های گردشگری است.

وی با اشاره به اينکه زيرساخت‌های 4 دهه در استان همدان الان به ثمر نشسته است، افزود: نمی دانيم چرا سازمان تأمين اجتماعی تا کنون درباره ساخت هتل هما اقدامی نمیکند در حاليکه زمين و تمامی اقدامات لازم برای آغاز پروژه انجام شده است و مردم از ما انتظار دارند اين پروژه به نتيجه برسد چرا که به عنوان يکی از سرمايه‌گذاری های استان اعلام شده است.

معاون استاندار همدان با بيان اينکه استان همدان دارای 1800 اثر تاريخی است، يادآور شد: موج جمعيتی که در سال‌های اخير وارد استان همدان شده است، باعث شده نياز استان به احداث هتل بيشتر شود چرا که يکی از ضرورت‌های گردشگری داشتن هتل است.

وی بيان کرد: استان همدان دارای موقعيت ريلی و راه‌آهنی ويژه‌ای است که در هيج کجای کشور وجود ندارد و از طرفی فرودگاه همدان قابليت نشست و برخاست هواپيماهای پهن پيکر را دارد.

قياسی با بيان اينکه همدان دارای شرايط آب و هوايی مناسب و منحصربفرد است، افزود: استان همدان در سالجاری ميزبان 3 رويداد مهم است که البته 2 رويداد آن برگزار شده و يک رويداد بزرگ در آبان ماه برگزار خواهد و 180 کشور جهان در همدان حضور پيدا می کنند.

معاون امور اقتصادی و منابع انسانی استاندار همدان از مسئولان سازمان تأمين اجتماعی خواست تا موضوع احداث هتل هما را پيگيری کرده و خبرخوشی را در اين زمينه به مردم همدان بدهند.

معاون امور استان‌های سازمان تأمين اجتماعی نيز با بيان اينکه اين سازمان يکی از نهادهای اجتماعی بزرگ کشور است، گفت: روزانه جمعیت زیادی از خانواده 40 ميليونی تحت پوشش ،از اين سازمان خدمات دريافت می‌کنند.

قائم موهبتی با تأکيد بر اينکه ثمره و نتيجه همه مسائل، صيانت از ارزش‌های دينی بوده است، اظهار کرد: خدمت به مردم رکن اصلی صيانت از ازرش‌های دينی است.

وی با بيان اينکه امروز جامعه ما به خدمت درست احتياج دارد و خدمت درست يعنی تدبير درست، عنوان کرد:  خدمت درست از حسن تدبير تا حسن خلق را شامل می ‎شود و روی خوش و لبخند حداقل‌های يک مدير در خدمت‌رسانی به مردم است.

موهبتی با بيان اينکه فعاليت‌های غيرحضوری يکی از کارهای بزرگ و خوبی است که در سازمان تأمين اجتماعی انجام شده است، تصريح کرد: مردم از اين خدمات بی‌اطلاع هستند که بايد اطلاع‌رسانی شود.

معاون امور استان‌های سازمان تأمين اجتماعی با تأکيد بر اينکه ميز خدمت عمل است و مصاحبه و بيلبورد نيست، يادآور شد: صيانت از ارزش‌های دينی ما خدمت به مردم است.

در اين مراسم از تلاش‌های محمد عسگری تقدير و اسماعيل نبوی به عنوان مدير کل جديد سازمان تأمين اجتماعی استان همدان منصوب شد .

انتهای پیام/ا

پوشش 40 میلیون نفر از مردم کشورمان در بیمه تامین اجتماعی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.