مدیر کل بیمه سلامت استان کرمان گفت: پیش بینی می‌شود استان کرمان تاسال ۱۴۰۴از۴هزار و ۴۰۰ تخت به ۷هزار تخت افزایش پیدا میکند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،محمد جعفری، مدیر کل بیمه سلامت استان کرمان در جمع اصحاب رسانه با اشاره به نامگذاری هفته بیمه سلامت از ۲۷مهر تا ۳آبان گفت: این هفته بهانه خوبی است تا کار‌ها و دستاورد‌های خود را پررنگ تر، دقیق‌تر و شفاف‌تر به گوش مردم برسانیم.

وی افزود: توانمدسازی و ترویج فرهنگ عمومی سلامت، سازمان الکترونیک و هوشمندسازی خدمات بیمه سلامت، پوشش بیمه همگانی و حفاظت مالی، حقوق شهروندی و مشتری مداری، تجمیع منابع  مشارکت‌های اجتماعی با همکاری شرکای همکار بیمه سلامت تنها بخشی از برنامه‌های این هفته است.

جعفری افزود: ازابتدای انقلاب تاامروز خدمات گسترده‌ای در حوزه بیمه سلامت صورت گرفته است.

وی بیان کرد: متوسط طول عمرمفید مردم از ۵۳سال به ۷۶سال ارتقا پیدا کرده است و یک شاخص بین المللی برای همه کشور‌های دنیا است.

جعفری گفت: شاخص بیمه‌ای در کشور در ابتدای انقلاب افراد تحت پوشش بیمه‌ای منحصر به کارکنان دولت و سازمان تامین اجتماعی میشد، ولی امروزه ما خانواده بدون بیمه نداریم و حتی اینکه حتی خیلی از بیمه‌ها دارای همپوشانی هستند.

وی افزود: پوشش بیمه‌ای بعد از انقلاب به گونه‌ای شده است که خانواده در هنگام بیماری دلش به بیمه خوش است و می‌تواند ۹۰درصد هزینه‌های درمانی و دربیماران سرطانی بالای ۹۰درصد دارو و خدمات شیمی درمانی تامین می‌شود.

مدیر کل بیمه سلامت استان کرمان تصریح کرد: بیمه، بیمه شدگان و بیمارستان سه ضلع یک مثلث هستند که بابستی با یکدیگر تعامل و همپوشانی داشته باشند.

وی بااشاره به اصلاح سبک زندگی و داشتن سبک ایرانی و اسلامی گفت: درایران بیماری‌های قلبی و عروقی، سرطان ها، حوادث و بیماری‌های روانپزشکی ۴دسته بار بیماری درایران هستند.

مدیر کل بیمه سلامت گفت: توانمند سازی عمومی و ترویج و اصلاح فرهنگ عمومی سلامت در بهره مندی از خدمات حوزه سلامت در کشور موضوع و حرف اول ما است.

جعفری افزود: درراستای تغییر سبک زندگی در چهار بعد سلامت جسمی، روانی، معنوی و اجتماعی بایستی کار شود.

وی پیش بینی کرد: در سند سلامت استان امیدواریم تا ۱۴۰۴از ۴۴۰۰به ۷هزار تخت افزایش پیدا کند.
انتهای پیام/ی

استان کرمان تاسال ۱۴۰۴از ۴۴۰۰تخت به ۷هزار تخت افزایش پیدا میکند

 

 

برچسب ها: بیمه ، اخبارسلامت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.