برگزاری مراسم تودیع و معارفه معاونت بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان استان کرمانشاه

مراسم تودیع و معارفه معاونت بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه برگزار شد .

به گزارش خبرنگار    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ آیین تودیع و معارفه معاونین سابق و کنونی بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان، صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه برگزار شد.
 
رستمی رئیس سازمان صنعت و معدن استان کرمانشاه بحث بازار، نظارت بر بازار و تنظیم بازار را از وظایف اصلی سازمان صمت ارزیابی کرد و تاکید نمود با توجه به حساسیت و التهاب موجود در بازار، به ویژه از ابتدای سال جاری، تقویت این بخش بسیار مهم است.
 
وی افزود: از همه بازرسان و ناظران بر بازار به خاطر حجم بالای فعالیت‌ها تقدیر و تشکر می‌کنم و یادآور می‌شوم که حمایت از تولید کننده و مصرف کننده وظیفه و رسالت سنگین ما به شمار می‌آید.

رستمی؛ تلاش در جهت حمایت از مصرف کنندگان در شرایطی که دشمن سنگین‌ترین تهاجم و حمله را بر اقتصاد کشور وارد می‌آورد امر مهمی تلقی نمود و افزود: با این وجود تیزهوشی و فراست و درک بالای مقام معظم رهبری و هدایت مردم و مسئولان، التهاب بازار را کنترل و فضا سازی غرب را به تدریج کم رنگ کرده است، مع الوصف این فشار‌ها و هجمه‌ها هنوز ادامه دارد، اما من اعتقاد کامل دارم، همان گونه که رهبر معظم انقلاب تاکید کرده اند، ما از این حمله و تهاجم مثل ۸ سال جنگ تحمیلی، سربلند و پیروز، خارج خواهیم شد.

رستمی خاطر نشان ساخت : ما وظیفه داریم بر اساس قانون تمامی امکانات نرم افزاری و سخت افزار خود را برای مقابله با اخلال گران اقتصادی و سودجویان و محتکران، به کار بگیریم و طبق وظیفه خود نظارت دقیق و کاملی بر بازار داشته باشیم.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه ادامه داد: برخی مشکلات از حوزه‌های دیگر بر مسئله بازار و تولید و توزیع به صورت مضاعف فشار وارد آورده است، با این حال ما ایستاد ایم و شبانه روزی تلاش می‌کنیم و نمی‌گذاریم خواب شوم آمریکا و غرب علیه ایران اسلامی تعبیر شود.

وی بروز تغییرات و تحولات را گاهی امری ضروری دانست و بیان داشت که به ویژه در این شرایط، تقویت بخش نظارتی نه تنها خواسته‌ی ما، بلکه نیازی واقعی است.
 
 
انتهای پیام/د

مقابله با اخلال گران اقتصادی و سودجویان و محتکران وظیفه سازمان صنعت و معدن است

 
برچسب ها: اخبار فرهنگی ، تودیع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار