معاون سیاسی امنیتی فرماندار دهگلان گفت: با توجه به تغییر تهدیدهای نرم و سخت دشمن، رویکردهای جدیدی در حوزه پدافند غیرعامل متناسب با این تهدیدها برای کاهش آسیب پذیری اتخاذ می شود.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان دهگلان، محمد محمدی در سومین جلسه پدافند غیرعامل در سالن اجتماعات فرمانداری دهگلان گفت: تهیه طرح جامع پدافند غیرعامل شهرستان از اولویت های فرمانداری است که در بخشداری ها و تمام دستگاه های اجرائی پیگیری می شود.
وی با بیان اینکه فرهنگ سازی پدافند غیرعامل از اولویت ها است، افزود: هر روز که تهدیدات نرم و سخت دشمن تغییر می کند ما نیز رویکردهای جدیدی در حوزه پدافند غیرعامل اتخاذ می کنیم که منجر به کاهش آسیب پذیری در تهدید و اقدام نظامی دشمن شود.
 معاون سیاسی امنیتی فرماندار شهرستان دهگلان ادامه داد: تغییر رویکرد پدافند غیرعامل متناسب با تهدیدات دشمن در حوزه پدافند غیرعامل  و در قالب عملکرد کارگروه های یازده گانه و دو قرارگاه زیستی و سایبری رعایت دو این مهم ضروری است.
محمدی یادآور شد: پدافند غیرعامل را با چشم انداز و دورنمای علمی و کارشناسی ببینیم تا در زمان بحران با سهولت و کمترین هزینه جانی و مالی عبور کنیم.

وی تداوم چرخه خدمات رسانی را از اهداف پدافند غیرعامل دانست و بیان کرد: پدافند غیرعامل تلاش دارد با دور کردن تهدیدات از مراکز حیاتی و مهم و همچنین محل سکونت انسان ها به چرخه خدمات رسانی نیز خللی وارد نشود.

معاون سیاسی امنیتی فرماندار شهرستان دهگلان به تشکیل جلسات منظم و منسجم در ادارات خدمات رسان تاکید کرد و گفت: در دستورالعمل موجود نیز با تعریف کارگروه های یازده گانه در دستگاه ها از جمله کارگروه بهداشت و سلامت، انرژی، آب و برق، امنیتی، کالبدی، سازماندهی و مشارکت مردمی، کشاورزی و امنیت غذایی، به اهمیت موضوع پرداخته شده است.

محمدی با بیان اینکه اکنون ۵۰ درصد از خبازی های شهرستان  دهگلان به سامانه سوخت جایگزین تجهیز نیستند، اظهارداشت: اگر این خبازی ها در آینده نزدیک اقدام به سوخت جایگزین نکنند برابر مقرارت با آنها برخورد می شود.

انتهای پیام/م

تداوم چرخه خدمات رسانی از اهداف پدافند غیرعامل است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.