معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان گفت:رفع تهدیدات در حوزه زیستی برای توسعه اقتصادی جامعه ، نیازمند اهتمام ویژه ای است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، خوش اقبال معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان در جلسه قرار گاه زیستی (شفاء) در استان کردستان گفت:یکی از حوزه های زیر مجموعه پدافند غیر عامل  قرار گاه زیستی است  که هدف ازآن ایجاد انسجام  و هماهنگی  در مقابله با تهدیدات  در حوزه زیستی است.

وی افزود: برای مقابله با هرگونه تهدید در این حوزه نیازمند پیگیری  دستگاه های متعدد  و متولی  جهت ایجاد زیر ساخت های لازم و متناسب در استان هستیم.

خوش اقبال بیان کرد:در صورتی که ما از مزیت ها و قابلیت های مناسب برخوردار باشیم میتوانیم در جهت تقویت،شناسایی و تشخیص تهدیدات و اقدامات پیشگیرانه و مقابله ای را انجام دهیم که منجر به ایمنی جامعه گردد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان گفت:بنابراین رفع تهدیدات  در حوزه ایمنی زیست ، رسالتی است که برعهده قرارگاه زیستی  به منظور کاهش اسیب ها  در حوزه بیماری ها و اولویت های بهداشتی  و منابع غذایی  می باشد

وی با اشاره به اینکه رفع تهدیدات در حوزه زیستی برای توسعه اقتصادی جامعه ، نیازمند اهتمام ویژه ای است، ادامه داد: بايد به شيوه ای عمل كنيم كه رصد، پايش، توجه به تهديدات زيستی و مسايل پيشگيرانه در اين حوزه در اولويت اول استان قرار گيرد.

وی با اشاره به موقعیت مرزی استان  و احتمال بروز مخاطرات در این زمینه  از سوی مرزها، گفت: ضروری است تا سازمان پدافند غیرعامل کشور با تخصیص اعتبارات ، امکانات و زیر ساخت هایی همچون مراکز قرنطینه و تجهیزات ازمایشگاهی  و نظارت بهداشتی  به ویژه در مبادی ورودی مرز قرارگاه زیستی استان راحمایت کند.

انتهای پیام/م

 رفع تهدیدات  در حوزه ایمنی زیست ، برعهده قرارگاه زیستی است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.