شبکه‌های سعودی در اقدامی هماهنگ در تلاش برای کاهش فشار فزاینده بین‌المللی بر عربستان سعودی در پرونده ناپدید شدن جمال خاشقجی هستند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نظر می‌رسد شبکه‌های سعودی در اقدامی هماهنگ در تلاش برای کاهش فشار فزاینده بین‌المللی بر عربستان سعودی در پرونده ناپدید شدن جمال خاشقجی، روزنامه‌نگار منتقد سعودی  هستند.

شبکه العربیه در یک جریان سازی خبری و برای تاثیرگذاری روی مخاطبان عرب خود اعلام کرد اردن از عربستان در مقابله با شایعاتی که این کشور را در قضیه جمال خاشقجی هدف قرار می‌دهد، حمایت می‌کند.

همچنین این شبکه افزود اتحادیه عرب و پارلمان عربی هرگونه سخن گفتن تلویحی از اعمال تحریم علیه عربستان سعودی و یا تهدید این کشور را رد و محکوم کرد.

همچنین شبکه تلویزیونی الاخباریه سعودی اعلام کرد: امارات متحده عربی بر حمایت کامل خود از عربستان سعودی در مقابله با هرگونه ضربه زدن به سیاست ها، مواضع و جایگاه منطقه‌ای این کشور تأکید کرد.

به نظر می‌رسد این اقدام شبکه‌های سعودی به صورت هماهنگ و برای کاهش فشار فزاینده بین المللی بر عربستان سعودی انجام می‌شود. 

باید منتظر بود و دید آیا کشور‌هایی که شبکه‌های وابسته سعودی  حمایت آن‌ها را اعلام کرده اند  برای فرار از موج محکومیت‌های جهانی این اخبار را  تکذیب خواهند کرد یا خیر.  

انتهای پیام/

برچسب ها: عربستان ، خاورمیانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۸ ۲۳ مهر ۱۳۹۷
عربستان ، اردن و هر نادان دیگری که سرتون رو مثل کبک زیر برف کردید که واقعیتها را از قصد نبینید خونی که به ناحق ریخته شود پایمال نمیشود و سرانجام دارد به امید خدا.حالا هی همدیگر را تحویل بگیرید و برای هم نوشابه باز کنید.....
آخرین اخبار