همزمان با سخنرانی رئیس جمهور در دانشگاه تهران، عده‌ای از دانشجویان بیانیه‌ای اعتراض تنظیم و درب دانشگاه تجمع کردند.

به گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امروز همزمان با سخنرانی رئیس جمهور در دانشگاه تهران، عده‌ای از دانشجویان در اعتراض به سیاست های دولت تجمع کردند و بسیج دانشجویی در پایان تجمع اعتراضی امروز دانشجویان بیانه ای منتشر کرد که متن آن به شرح زیر است؛

الحمدلله مسئولان حواسشان به دانشگاه و دانشجو هست

در روزهایی که مشکلات معیشتی، زندگی را بر مردم ایران دشوار و سفره مردم را تنگ کرده است، مسئولان به جای تمرکز بر حل مسائل مردم، به دنبال عقده‌گشایی‌های سیاسی و دلخوش کردن کدخدای عزیزشان هستند. به برکت نمایندگان فراری از شفافیت، هر روز شاهد تصویب پیوستن کشور به کنوانسیون‌های استعماری دیگری هستیم. اما الحمدلله حواسشان به دانشگاه و دانشجو هست. لطف کرده‌اند و به دانشگاه تهران تشریف آورده‌اند، اما با تشریفاتی بی‌سابقه. از دیوارکشی سرتاسری بین خود و دانشجو گرفته تا راه ندادن نمایندگان دانشجویان به مراسم و عدم در نظر گرفتن سخنرانی تشکل‌ها.

صدای موذنان جامعه، گوش آقایان را می‌آزارد

گویا صدای موذنان جامعه، گوششان را می‌آزارد. مگر دانشجو چه می‌خواهد بگوید به جز بیان مشکلات مردم و به جز طلب تحقق وعده‌های خود آقایان؟ بدانید و آگاه باشید. ما از نسل دیالمه‌ها و چمران‌هاییم. ما تا پای جان، پای آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاده‌ایم.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.