شهردار خرمشهر گفت: حدود ۴هزار نفر وظیفه خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی(ع) را در این شهرستان به‌عهده دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛داوود دارابی شهردار خرمشهر گفت: جلسات مستمر در استانداری و فرمانداری خرمشهر تشکیل و تمامی ادارات و شهرداری‌های معین به‌محوریت شهرداری خرمشهر شرح وظایف شده در جریان تکالیف خود قرار گرفتند.

وی با اشاره به این‌که شهرداری‌های معین شامل تهران، شیراز، آبادان، ماهشهر، بندرامام، مینو و ایذه و در محل مستقر هستند، ادامه داد: برای هرکدام از این شهرداری‌ها میزان کارگر، مخزن زباله، ماشین‌آلات مشخص شده است؛ تاکنون ۴۰۰ موکب برپا شده و آماده ارائه خدمات به زائران هستند.

شهردار خرمشهر افزود: مسیر‌ها و محدودیت‌های ترافیکی توسط شهرداری خرمشهر با دستور کار پلیس راهور مشخص و اعمال شدند؛ مسیر‌های لازم مسدود شدند و در این زمینه هیچ‌گونه مشکلی وجود ندارد.

دارابی با ابراز این‌که پارکینگ بزرگ شلمچه ساماندهی شده و روشنایی کامل در آن برقرار است، گفت: در این پارکینگ سه گیت ورودی و چند گیت خروجی وجود دارد و در ۱۳ بلوک پلاک‌بندی شده تا اگر رانندگان ماشین خود را پارک کردند بدانند در کدام محل پارک شده است.

وی افزود: در هر گیت این پارکینگ دستگاه پلاک‌خوان الکترونیکی نصب شده تا با ورود ماشین به ورودی، پلاک اسکن و قبض لازم نیز صادر می‌شود و از این بارکد می‌توان محل جانمایی ماشین را مشاهده و شناسه ماشین نیز ثبت شود.

شهردار خرمشهر با اعلام راه‌اندازی کیوسک "از من بپرس" در محل پارکینگ ــ تا از این طریق بتوان به زائران کمک‌رسانی و اطلاع‌دهی انجام شود ــ گفت: تمامی سرویس‌های بهداشتی در حال حاضر تحویل شده، نزدیک به ۷۰ سرویس بهداشتی در پارکینگ و ۲۰۰ سرویس بهداشتی در موقعیت تهران آماده بهر‌ه‌برداری است و تمام تأسیسات آن انجام شده و سیستم برد، فن، ماشین دستشویی و تأمین سرویس‌های فرنگی نیز انجام شده است.

دارابی در زمینه بهداشتی و نظافتی باتوجه به حجم گسترده از حضور زائران و لزوم اهتمام دستگاه، افزود: حدود ۴ هزار نفر وظیفه خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی را به‌عهده دارند که سازمان آتش‌نشانی و پارکبانان را شامل می‌شود.

انتهای پیام/ د

  استقبال از زائران اربعین حسینی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.