فرمانده انتظامی خوزستان از دستگیری قاتل فراری توسط مأموران پلیس آگاهی دزفول با به‌کارگیری توان علمی و روش‌های نوین کشف جرم خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سردار حیدرعباس زاده، فرمانده انتظامی خوزستان بیان داشت: پس از مفقود شدن یک نفر در دزفول،  مأموران پلیس آگاهی این شهرستان با بکارگیری توان علمی و روش های نوین کشف جرم پس از تلاش‌های مستمر سرانجام حقیقت موضوع را کشف کردند.

وی با اشاره به جزئیات این قتل افزود: مشخص شد قاتل به هویت(م-س) به وسیله یک قبضه سلاح کلت کمری مقتول به هویت(م-ب) را که با هم سوار بر خودروی در حال حرکت بودند، با شلیک 2 گلوله در یکی از مسیرهای منتهی به دزفول از پای در آورده و سپس با کمک همدستش، جسد وی را در مسیر برگشت به اندیمشک در زمین های کشاورزی اطراف این شهرستان دفن کرده و خودرو و سلاح بکار رفته در قتل را درون رودخانه انداخته است.

عباس زاده عنوان کرد: محل اختفاء قاتل فراری شناسایی و طی عملیاتی منسجم وی دستگیر شد که در بازجویی‌های مأموران پلیس و پس از رویارویی با مستندات پرونده و همچنین شهادت همدستش در نهایت لب به اعتراف گشود و به قتل ارتکابی اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی خوزستان گفت: قاتل انگیزه خود از قتل ارتکابی را اختلافات شخصی عنوان کرده و متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

انتهای پیام/م

قاتل فراری در مخفیگاهش دستگیر شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.