نایب رئیس شورای شهر تهران گفت: اعضای شورای شهر لایحه ارائه مجوز به شهردار تهران برای هزینه‌کرد در مراسم اربعین را تصویب کردند.

لایحه مجوز هزینه کرد شهرداری در مراسم اربعین امسال تصویب شدبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید ابراهیم امینی نایب رئیس شورای شهر تهران در پایان نود و سومین جلسه شورای شهر تهران که امروز(یکشنبه) برگزار شد، با اشاره به مصوبات جلسه امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اولین دستور مهم جلسه امروز لایحه اعطای مجوز به شهردار تهران برای هزینه 10 میلیارد تومانی در مراسم اربعین امسال بود که این لایحه در سه کمیسیون مشترک بررسی شده و نظر این کمیسیون‌ها رد این لایحه بود.

وی افزود: چون این هزینه حساب در اختیار شهردار است، نیاز به مجوز از شورا ندارد، لذا این موضوع هم مورد بحث قرار گرفت و اعضا نظرات مختلفی را ارائه دادند و در نهایت با تصویب این موضوع موافقت کردند و همه اعضا با نظر مثبت به این لایحه رأی دادند که شهردار می‌تواند از بودجه در اختیار خود مبلغ 10 میلیارد تومان جهت خدمات‌ رسانی به زائران ایرانی حاضر در مراسم اربعین خدمت رسانی کنند.

امینی در ادامه به موضوع لایحه تعیین تعرفه صدور باربرگ در شهرداری تهران پرداخت و گفت: این موضوع نیز به اتفاق اکثریت آرا به تصویب رسید و مبلغ 1000 تومان برای آن مشخص شد.

نایب رئیس شورای شهر تهران در خصوص وضعیت بازنشستگی شهردار تهران تصریح کرد: نظر نهایی را مجلس شورای اسلامی باید ارائه کند و قطعا شورا و شهردار به نظر مجلس تمکین خواهد کرد.

امینی با بیان اینکه در حال حاضر دو دیدگاه وجود دارد، گفت:‌ این دیدگاه شامل شهردار تهران نمی‌شود و دیدگاه دیگر هم دیدگاه مخالف است که اعتقاد دارد فصل الخطاب نظر نمایندگان است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار