رئیس سازمان آتش نشانی شیراز از اعزام ۱۴ آتش نشان به همراه ۵ دستگاه خودروی سبک و سنگین به مرز شلمچه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمد هادی قانع رئیس سازمان آتش نشانی شیراز، با بیان اینکه مسئولیت ایمنی گروه‌های اعزامی از شهرداری شیراز برای حضور در موکب احمدبن موسی (ع) برعهده آتش نشانی است، گفت: سازمان آتش نشانی بنا بر وظیفه خود پیش از اعزام پرسنل شهرداری به محور‌های مرزی آموزش‌های لازم در خصوص رعایت اصول ایمنی اولیه و نحوه برخورد با حوادث احتمالی را به این گروه ارائه داده و ماموران اعزامی نیز روزانه وظیفه بازدید از موکب و وضعیت ایمنی را عهده دار خواهند بود.

قانع افزود: فردا دوشنبه ۲۳ مهرماه همزمان با اعزام اولین گروه از پرسنل شهرداری ۱۴ نفر از آتش نشانان در مرز شلمچه مستقر خواهند شد.

وی به تجهیزات در اختیار آتش نشانان مستقر در مرز‌ها پرداخت و گفت: از آن جا که تامین امنیت و مقابله با هر نوع حادثه احتمالی بر عهده نیرو‌های آتش نشان شهر‌های مرزی است، متاسفانه امکان ارسال ماشین آلات سنیگن را نداریم.

قانع ادامه داد: امسال تجهیزاتی همچون دستگاه‌های تنفسی، خاموش کننده‌های پودری و آب و گاز، پمپ‌های کف کش، دستگاه AFT و پروژکتور در اختیار نیرو‌های اعزامی قرار گرفته تا در صورت بروز هر گونه حادثه پیش از رسیدن نیرو‌های آتش نشانی شهر‌های مرزی به کنترل حریق کمک کنند.

وی بیان کرد: نیرو‌های آتش نشانی تا پایان مراسم اربعین و بازگشت زائران در مرز حضور خواهند داشت.

شهرداری شیراز مانند سال گذشته اقدامات زیادی به منظور فراهم کردن امکانات و زیرساخت‌های رفاهی زائران انجام داده است.
انتهای پیام/ر

خدمات رسانی آتش نشانان در مرز شلمچه

برچسب ها: آتش نشانی ، اربعین 97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار