مدیر حج و زیارت استان یزد از ثبت نام۱۶ هزار نفر یزدی در پیاده روی اربعین حسینی خبر داد و گفت: زائران هنگام مراجعه به مرز حتما ویزا و گذرنامه خود را به همراه داشته باشند.

علی اصغر شریفی  مدیر حج و زیارت استان یزد  در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛با اشاره به ثبت نام  ۱۶ هزار نفر از استان یزد در پیاده روی اربعین حسینی گفت: در این راستا ۱۴ هزار ویزا صادر شده است.

شریفی افزود: با استقرار دفتر موقت صدور ویزا از سوی کنسولگری عراق در استان یزد، شاهد کاهش زمان صدور ویزا شده ایم به گونه‌ای که ۲۴ تا ۴۸ ساعت به عنوان زمان صدور ویزا است.

شریفی با اشاره به مدت زمان ویزا‌های صادر شده گفت: مدت زمان ویزا‌های صادر شده ۲ ماه است که افراد می‌توانند از زمان صدور به عراق سفر کنند و مدت زمان اقامت نیز به مدت یک ماه است.

وی افزود: پیش بینی ما از استان یزد، ثبت نام بیش از ۳۰ هزار نفر است که از زائران  درخواست می‌کنیم که زمان سفر خود را به روز‌های آخر موکول نکنند و در اسرع وقت پیگیری کنند تا با مشکلات شلوغی برخورد نکنند.

مدیر حج و زیارت استان  گفت: با کاهش ۳۵ درصدی هزینه ویزا میزان ثبت نام به ۲ میلیون و ۳۴۸ هزار و ۷۵۰ ریال رسیده است و افرادی که قبلا با هزینه‌های بیشتر ثبت نام کردند بعد از اربعین با ساز و کار‌های مشخص به آن‌ها بازگردانده می‌شود.

شریفی با بیان اینکه تمام یزدی‌ها از مرز چزابه به سفر عتبات اعزام می شوند از همه زائران خواست تا هنگام مراجعه به مرز حتما ویزا و گذرنامه خود را به همراه داشته باشند.

انتهای پیام/ی

۱۶ هزار یزدی در پیاده‌روی اربعین حسینی ثبت نام کردند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.