مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیــل گفت: نهاده های دامی و کود شیمیایی از بندر امام به مقصد اردبیل در حال بارگیری است.

علی رحمتی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیــل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، با بیان اینکه 60 دستگاه ناوگان جهت حمل این نهاده ها فــردا 22 مهرماه عازم بندر امام(ره) خواهد شد افزود: برای این ناوگان لاستیک نیز تامین شده و در اختیار رانندگان سخت کوش قرار می گیرد.

وی فعالیت 11 هزار و 365 نفر راننده با بیش از 7 هزار دستگاه کامیون در ناوگان باری را یادآور شد و گفت:در شش ماهه امسال برای 2 هزار و 285 راننده کارت هوشمند صادر شده است.

رئیس کمیته حمل و نقل ستاد خدمات سفر استان اردبیل با اشاره به جابجایی بیش از 2 میلیون تن کالا از استان اردبیل به سراسر کشور در شش ماه اول سالجاری گفت: تا پایان روز بیستم مهرماه سالجاری 18 هزار و 300 برگ بارنامه صادر و 251 هزار تن کالا و بار نیز توسط رانندگان سخت کوش به مناطق مختلف کشور حمل شده است.

رحمتی با بیان اینکه تاکنون 154 هزار و 833 برگ بارنامه صادر شده است،گندم ،سیمان، سیب زمینی ،آب معدنی ،گازوئیل ،گوجه فرنگی، هندوانه و انواع آرد را 10 کالای عمده حمل شده از استان اردبیل بیان کرد.

وی تعداد شرکت های فعال حمل و نقل کالا و سیمان در سطح استان را 87 شرکت عنوان کرد و افزود: با تلاش فعالان خستگی ناپذیر بخش حمل ونقل و رانندگان سخت کوش وضعیت حمل و نقل کالا و بار در استان کاملا عادی و روان است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: در راستای حل مشکلات رانندگان در زمینه لوازم یدکی از جمله لاستیک تاکنون بیش از 5 هزارو 196 حلقه لاستیک دربین ناوگان باری و اتوبوسی استان توزیع شده است.

رحمتی نظارت ویژه بر عملکرد و فعالیت شرکت های حمل و نقل را خاطـرنشان کرد و از رانندگان پرتلاش خواست هرگونه دریافت کمیسیون اضافی و سایر شکایات خود را از طریق سامانه های 141، شهراه، نمایندگی های مستقر در شهرک حمل و نقل، پایانه های شهری و تلفن 33743799-045 جهت بررسی و رسیدگی به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل اطلاع دهند.

انتهای پیام/ح

صدور بیش از 18 هزار برگ بارنامه در شش ماهه اول سالجاری در اردبیل

 

برچسب ها: راهداری ، حمل و نقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.