مدیر مجمع جهانی خادمان حضرت رقیه علیهماالسلام استان کرمانشاه گفت:امسال دومین سال برگزاری مراسم سفره حضرت رقیه سلام الله علیها در استان کرمانشاه است. 

مجید جیحون تبار  مدیر مجمع جهانی خادمان حضرت رقیه علیهماالسلام استان کرمانشاه  در گفتگو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  گفت:مراسم بزرگترین سفره حضرت رقیه سلام الله علیها توسط مجمع جهانی خادمان حضرت رقیه بنت الحسین علیهماالسلام در کنار نیم ضریح حضرت زینب سلام الله علیها  که  قبل از اربعین کار ساخت این نیم‌ضریح به اتمام می‌رسد برگزار می‌گردد. 
 
وی با بیان اینکه این مراسم ویژه مادران و دختران 3 تا 7 است گفت:امسال ششمین سال برگزاری مراسم بزرگترین سفره حضرت رقیه علیهماالسلام است. 


وی ادامه داد:این مراسم با شکوه و با عظمت هر ساله در شب شهادت حضرت رقیه سلام الله علیها توسط مجمع جهانی خادمان حضرت رقیه بنت الحسین علیهماالسلام برگزار می‌گردد. 
 
جیحون تبار گفت: این مراسم امسال همزمان در بیش از 150 نقطه در ایران و بیش از 50 نقطه در جهان در روز یکشنبه 22مهرماه بعد از نماز مغرب و عشاء درکنار نیم ضریح مبارک حضرت زینب (س)  در مسجد معتضدی کرمانشاه  ان شاء الله برگزار میگردد و امسال دومین سال برگزاری این مراسم با شکوه و با عظمت در استان کرمانشاه توسط مجمع جهانی خادمان حضرت رقیه بنت الحسین علیهماالسلام((استان کرمانشاه)) است. 
 برگزاری مراسم بزرگترین سفره رقیه بنت الحسین علیهما السلام
 وی افزود: هر ساله هم  شاهد رشد چشم گیر کمی و کیفی این مراسم با شکوه و با عظمت معنوی هستیم و با توجه به جهانی شدن این مراسم بزرگ همزمان با ایران در بیش از 50 نقطه در جهان از جمله : قاره های آسیا، اروپا و آمریکا نیز برگزار می‌شود. 
آسیا :ایران عراق سوریه ترکیه افغانستان پاکستان هندوستان عربستان کویت بحرین هنگ کنگ  اروپا :انگلیس فرانسه آلمان و نقاط دیگر برگزار می شود.
 
 وی ادامه داد:سخنرانی روضه خوانی تقدیم هدایا به دختران 3تا 7سال از جمله برنامه های این مراسم باشکوه است.
 برگزاری مراسم بزرگترین سفره رقیه بنت الحسین علیهما السلام
جیحون تبار   با بیان اینکه حاج حیدر منیری مدیر مجمع جهانی خادمان حضرت رقیه بنت الحسین علیهماالسلام است گفت: هدف از برگزاری این مراسم با شکوه و با عظمت تعجیل در فرج امام زمان علیه السلام و الگو برداری از شخصیت والا و گرانقدر عمه ی سادات حضرت رقیه سلام الله علیها برای دختران خردسال است.

 

انتهای پیام/ز


مجمع جهانی خادمان حضرت رقیه بنت الحسین علیهماالسلام در کرمانشاه برگزار می شود

برچسب ها: اربعین حسینی ، محرم97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.