فرمانده انتظامي شهرستان سنقروکلیایی اظهار داشت: خدمت رسانی و تامین نظم و امنیت عزاداران حسینی برای پلیس افتخار و نوعی عبادت است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، غضبان احمدی فرد فرمانده انتظامي شهرستان سنقروکلیایی در جلسه شورای پیشگیری از حوادث و آسیب های اجتماعی که با محوریت ماه محرم و با حضور نمایندگان ادارات و مسئولین هیئت های مذهبی در ستاد انتظامی شهرستان سنقروکلیایی برگزار شد، اظهار داشت: یکی از مراسم های عظیم و با شکوهی که توسط مردم و به صورت خودجوش برگزار و اداره می شود، عزاداری های محرم و صفر است.

وی با اشاره به آمادگی کامل پلیس برای تامین نظم و امنیت در همه مراسم عمومی که در سطح جامعه برگزار می شود، تصریح کرد: برای پلیس خدمت رسانی و برقراری نظم و امنیت عزاداران حسینی افتخار و عبادت محسوب می شود و پلیس از هرگونه اقدامی که باعث آرامش خاطر مردم شود، کوتاهی نمی کند.

این مقام انتظامی ادامه داد: دشمنان و معاندان نظام و گروهک های تروریستی و تکفیری با اقدامات کور کورانه قصد دارند فضای کشور را ناامن جلوه دهند، لذا هوشیاری و تعامل و همکاری همه اقشار با پلیس لازم و ضروری است.

سرهنگ احمدی فرد در پایان گفت: خوشبختانه در مراسم عزاداری محرم امسال و خصوصا در روزهای تاسوعا و عاشورا نظم و انظباط خوبی بر مراسم حکمفرما بود که این مسئله با همکاری مردم و هیات های عزادار با ماموران پلیس میسر شد.

 

 

انتهای پیام/د

برگزاری جلسه شورای پیشگیری از حوادث و آسیب های اجتماعی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.