شاهد شیراز در لیگ دسته یک به تساوی یافت و مقاومت اقلید و صدرا مغلوب حریفان خود شدند.

نتایج نمایندگان فارس در دسته یک فوتسال کشوربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ در هفته پنجم مسابقات دسته یک فوتسال باشگاه های کشور تیم شاهد شیراز در حساس ترین و جنجالی ترین بازی این هفته ، میزبان خود ایرالکو أراک را با تساوی پرگل ۴-۴ متوقف کرد و به یک امتیاز ارزشمند دست یافت.

فقیه سرپرست تیم شاهد شیراز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ در خصوص حواشیح و‌ اتفاقات این بازی، گفت: در حالی که تیم ما با ۳ گل از حریف پیش بود تماشاگران تیم میزبان به زمین ریختند و بنده و بازیکنان شیراز را مورد حمله قراردادند.

وی ادامه داد: بدنبال این اتفاق ۲۰ دقیقه بازی متوقف شد و پس از شروع مسابقه ، داور مرا اخراج کرد و کار به اینجا ختم نشد و وقتی به جایگاه مخصوص رفتم ، تماشاگران تیم اراک با مشت و لگد به من حمله ور شدند و در پایان بازی هم تدارکات تیم شاهد توسط هواداران تیم میزبان مضروب و در حال حاضر در بیمارستان بستری است.

شاهد با این تساوی و هشت امتیاز در مکان دوم جدول رده بندی گروه نخست رقابت ها باقیماند.

مقاومت عباس نژاد اقلید دیگر نماینده فارسی از همین گروه کاری از پیش نبرد و در خانه ۶-یک مغلوب مقاومت تهران شد تا با پنج امتیاز در مکان ششم جای بگیرد.

در گروه نخست لیگ دسته یک فوتسال مردان کشور هم صدرا شیراز ۳-۲ نتیجه را در مسابقه با میهمان خود الماس شهر قم واگذار کرد تا با یک امتیاز و بدون برد ، در انتهای جدول باقی بماند.
انتهای پیام/ر

نتایج نمایندگان فارس در دسته یک فوتسال کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار