شاهد شیراز برای جبران شکست هفته گذشته خود، بدنبال قربانی کردن ایرالکو اراک است.

مصاف شاهد شیراز با نماینده اراکبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ در هفته پنجم مسابقات دسته یک فوتسال باشگاه‌های کشور، ساعت ۱۶ روز جمعه ۲۰ مهرماه، تیم ایرالکو اراک میزبان شاهد شیراز است.

در جدول رده بندی گروه دوم مسابقات تیم شاهد شیراز با ۲ برد، یک تساوی، یک شکست و هفت امتیاز در مکان دوم قرار دارد و ایرالکو اراک با شرایط و امتیاز مشابه با نماینده فارس و تنها بخاطر تفاضل گل کمتر، جایگاه سوم را به خود اختصاص داده است.

شاگردان برزگر در تیم شاهد در هفته چهارم شکست خانگی و تلخی را مقابل مقامت اقلید تجربه کردند و صدر جدول را از دست دادند و حال امیدوارند با شکست ایرالکو اراک و توقف شاهین کرمانشاه، بار دیگر به مکان نخست صعود کنند.

برزگر سرمربی شاهد شیراز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ گفت: در هفته گذشته شکست به موقعی را متحمل شدیم تا بازیکنان به خود بیایند و دچار غرور نشوند و با تمریناتی که پشت سر گذاشتیم، امید زیادی داریم بتوانیم با ارائه یک بازی زیبا، نماینده اراک را از پیش رو برداریم.

صادق محمدی و یوسف رضایی قضاوت مسابقه ایرالکو اراک و شاهد شیراز را بر عهده دارند.

تیم مقاومت عباس نژاد اقلید دیگر نماینده فارس هم در این هفته رودرروی میهمان خود مقاومت تهران قرار می‌گیرد و در گروه نخست صدرا شیراز بحران زده با الماس شهر قم مصاف می‌کند.
انتهای پیام/ر

شاهد شیراز بدنبال برد مقابل ایرالکو اراک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار