امام جمعه موقت کلانشهر اهواز به تصویب لایحه CFT ابراز تاسف کرد و آن را نوعی خودتحریمی دانست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، آیت الله محسن حیدری، امام جمعه موقت کلانشهر اهواز در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته 20 مهرماه در مصلای مهدیه امام خمینی(ره) این کلانشهر، تصویب لایحه CFT در مجلس شورای اسلامی را تاسف بار عنوان و بیان کرد: لایحه الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به کنوانسیون مقابله با تأمین مالی تروریسم نوعی خود تحریمی است.

وی اظهار داشت: به رد لایحه CFT توسط شورای نگهبان امیدواریم و قاعدتا مجلس لایحه را به مجمع تشخیص مصلحت نظام ارجاع خواهد داد و اعضای مجمع باید در این خصوص مصلحت اندیشی کنند.

آیت الله حیدری در ادامه سخنان خود تصریح کرد: حادثه تروریستی 31 شهریورماه در اهواز و جنایتکاران آن هیچ ربطی به قومیت ها ندارند و به گفته مقام معظم رهبری(مدظله العالی) وحدت ملی در راس همه امور است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس شورای اسلامی افزود: وحدت ملی و حفظ اتحاد، وظیفه همگان است و رسانه ها هم باید مراقبت های لازم را در پیش بگیرند تا مبادا با ایجاد حربه و نفاق زمینه برای سوء استفاده دشمن فراهم شود.

امام جمعه موقت اهواز تجزیه طلبی و نفاق را حربه و راهبرد استکبار جهانی برشمرد و اذعان داشت: به همین دلیل نباید حادثه تروریستی اهواز را به قومیت ها نسبت داد.

وزارت نیرو برای آتش سوزی هورالعظیم و مشکلات ناشی از آن فکری کند

آیت الله محسن حیدری با اشاره به آتش سوزی هورالعظیم اظهار کرد: آتش سوزی در این منطقه که در عراق رخ داده، باعث ناراحتی و زحمت مردم خوزستان شده و اگر این حادثه علاج نشود دود و آلودگی های ناشی از آن به مشکلات گرد و غبار استان اضافه خواهد شد.

وی با بیان اینکه 200 هزار هکتار از تالاب هورالعظیم در خاک عراق آتش گرفته، بیان داشت: وزارت نیرو باید آب مورد نیاز این تالاب را تامین کند و برای رفع مشکل هورالعظیم عقلانی فکر کند.

انتهای پیام/گ

اجرای خود تحریمی با تصویب لایحه CFT 

برچسب ها: نماز جمعه ، لایحه CFT
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.