هواشناسی مازندران درباره احتمال وقوع سیلاب هشدار داد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران گفت: با شروع بارش‌های رگباری از فردا شب احتمال جاری شدن سیلاب دور از انتظار نیست؛ شهروندان مراقب باشند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، احمدی مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران گفت: در پی بارش‌های رگباری نقطه‌ای در مناطق مرکزی و شرقی از بعدازظهر فردا جمعه ۲۰ مهرماه، احتمال جاری شدن سیلاب در استان وجود دارد.

وی افزود: مسافران و هم استانی‌ها ضمن خودداری از سفر‌های غیر ضروری از اقامت و اطراق در حریم رودخانه‌ها و مسیر آبراه‌ها خودداری کنند.

احمدی با بیان اینکه در این مدت احتمال طغیان مجدد رودخانه‌ها وسردهنه‌های کشاورزی وجود داردگفت:کشاورزان و دامداران هنگام بارندگی محصولات کشاورزی و دام‌های خود را در محل‌های امن نگهدارند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران افزود: نیرو‌های خدمات شهری ضمن پاکسازی جوی‌ها و کانال‌های سطح شهر، نسبت به هرس و قطع شاخه‌های اضافی درختان و کنترل استحکام تابلو‌های شهری اقدام کنند.

وی به هم استانی‌ها و مسافران توصیه کرد: در هنگام رانندگی در جاده های استان بخصوص در هنگام شب نکات ایمنی را رعایت کنند.
وی افزود: با توجه به عملیات بازسازی مناطق سیلزده، مدیران دستگاه‌های اجرایی هنگام وقوع رعد و برق و بارش‌های رگباری نسبت به استقرار نیرو‌ها و ماشین آلات و ادوات راهسازی در محل‌های امن اقدام کنند.
انتهای پیام/آ

بارش‌های رگباری در استان از فردا

برچسب ها: هواشناسی ، سیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.