مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای مازندران؛ بیش از ۱۰ دستگاه ماشین آلات سنگین برای کمک رسانی به سیل زدگان مناطق استان به کارگیری شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،محمدابراهیم یخکشی مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای مازندران گفت: بیش از ۱۰ دستگاه ماشین آلات سنگین برای کمک رسانی به سیل زدگان شهر‌های تنکابن و رامسر بکار گرفته شده است تا با تلاش شبانه روزی مشکلات مردم را به حداقل برسد .

وی افزود: روستا‌های هراتبر، پلطان، پل غریب، گلیج پل، گالش محله و گانکسر در شهرستان رامسر مسیر‌ها بازگشایی و راه دسترسی برای رفت و آمد مهیا شده است و این کمک رسانی همچنان ادامه دارد.

مدیرعامل آب منطقه‌ای مازندران از تخریب کلیه سردهنه‌های سنتی و تعدادی از بند‌های بتنی انحرافی خبر داد و گفت: برای بازسازی این تاسیسات و ساماندهی رودخانه‌ها در مناطقی که با وقوع این سیل تعریض و به روستا‌ها نزدیک شده نیازمند ۱۸۰ میلیارد تومان اعتبار است.

یخکشی در به نقش سد‌های میجران و البرز در کنترل سیلاب به کاهش کدورت آب این سد‌ها اشاره کرد و گفت: این مشکل نیز مرتفع شده و آب شرب مورد نیاز شهروندان پس از تصفیه وارد شبکه شده است.

انتهای پیام /ر

بازسازی و ساماندهی رودخانه‌ها با اعتبار میلیاردی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار