مسابقات تنیس مناطق پنج گانه کشور در بخش بانوان که به میزبانی شیراز برگزار شد، با قهرمانی کیمیا عامری از کرمان پایان یافت.

مرتضی ایرانمنش در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان گفت: مرحله هفتم رقابت های تنیس مناطق آزاد بانوان ( بدون حضور 12 نفر برتر ) از شنبه ۱۴ مهر جاری با حضور ۳۹ شرکت کننده از استان های فارس، کرمان، تهران، اصفهان و یزد با مدیریت بهراد ذوالنوریان و سرداوری ماریا تیموری به میزبانی هیئت تنیس استان فارس در مجموعه تنیس یونیک آغاز شد.

وی افزود: سرانجام پس از ۶ روز رقابت سخت و نفس گیر، کیمیا عامری از کرمان بر سکوی نخست مسابقات ایستاد و پرنیا رکن آبادی  از استان اصفهان نایب قهرمان شد.

ایرانمنش تصریح کرد: نسترن چوبینه و  کیمیا مناجاتی از  فارس نیز مقام سوم مشترک را کسب کردند.

وی یادآور شد: در مراسم اختتامیه این رقابت ها که با حضور نائب رئیس هیئت تنیس استان فارس و جمعی از مدیران کمیته های تنیس در مجموعه تنیس یونیک شیراز برگزار شد، از برگزیدگان با اهدای لوح و جوایز‌ تقدیر شد.

ایرانمنش این موفقیت بزرگ را به این بازیکن، خانواده اش و شکیبا پورتقی مربی وی تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد: بیش از پیش شاهد پیشرفت تنیس استان کرمان در عرصه های ملی و بین المللی باشیم.

 مسابقات تنیس مناطق پنج گانه کشور در بخش بانوان۱۴  تا ۱۹ مهر جاری به میزبانی شیراز برگزار شد.

انتهای پیام/ب

تنیسور کرمانی بر سکوی نخست مسابقات تنیس مناطق پنج گانه کشور

 

برچسب ها: اخبار ورزشی ، تنیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار