سید جواد شفقی اصل تنها کاندید شرکت کننده در این انتخابات به عنوان رئیس هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا استان اردبیل انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مجمع انتخاباتی هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا استان اردبیل با حضور فرهادیزاده دبیر فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا و مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل در سالن رضا زاده اردبیل برگزار شد.

در این مجمع انتخاباتی سید جواد شفقی اصل تنها کاندیدای شرکت کننده در این انتخابات با کسب ۱۶رای از ۱۶ رای ماخوذه به عنوان رئیس هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا استان اردبیل انتخاب شد.

رئیس هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا استان اردبیل در این مراسم گفت: ما با برنامه و هدف‌گذاری مشخص در این انتخابات شرکت کرده و قصد نداریم به صورت تزئینی و یا حاشیه‌ای فعالیت‌ها را انجام دهیم بلکه قصدمان حمایت از ورزش بیماران خاص و پیوند اعضاست تا آنها در تأمین سلامت خود بکوشند.

سید جواد شفقی اصل با بیان اینکه با همکاری ورزش و جوانان تلاش می‌شود تا امکانات و تجهیزات مناسب در اختیار ورزشکاران قرار گیرد.

وی بهره‌گیری از ظرفیت‌های اساتید ورزشی و فعال‌سازی رقابت‌های ملی و بین‌المللی را در این حوزه یادآور شد و تصریح کرد: ما تمام تلاشمان را به کار می‌گیریم تا این هیئت به یک وضعیت مطلوب و قابل قبول دست پیدا کند.

رئیس هیئت بیماران خاص و پیوند اعضای گفت: تلاش می‌کنیم تا هیئت ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا به عنوان یک هیئت فعال نه تزئینی و سرگرمی فعالیت خود را مثبت و رو به جلو ادامه دهد و در این راستا به یک رقابت سالم و سازنده در ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا معتقد هستیم.

انتهای پیام/ح

انتخابات هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضای اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.