وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی امروز در حاشیه بهره برداری دو طرح دانشگاهی ساری گفت:رفع دغدغه تهیه دارو هماهنگی و همکاری بیمه ها، بانک مرکزی و مواضع بین المللی می‌طلبد.

بهره برداری دو طرح در دانشگاه علوم پزشکی ساریبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی بزرگترین خوابگاه دانشجویی کشور به گنجایش ۱۰۰۰ نفر را امروز در ساری افتتاح کرد.

این خوابگاه دانشجویی که متعلق به دانشگاه علوم پزشکی مازندران است، در زمینی به مساحت ۱۲ هزار متر مربع و با هزینه‌ای بالغ بر ۲۷ میلیارد تومان ساخته شده است.

دکتر قاضی زاده هاشمی علاوه بر این خوابگاه ۳ سالن ورزشی دانشجویی را نیز افتتاح کرد.

در سفر ۲ روزه وزیر بهداشت به مازندران ۱۲ طرح پزشکی و درمانی با اعتبار ۸۳۳ میلیارد راله به بهره برداری رسید.

دکتر قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در حاشیه سفر به مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: موضوع سلامت دارو و تجهیزات پزشکی را از اولویت نخست همه دولت‌ها اعلام کردوگفت: آنچه که وظیفه ما در تامین دارو و تجهیزات پزشکی است انجام شده، اما رفع این دغدغه هماهنگی و همکاری همه نهاد‌ها را از جمله بیمه ها، بانک مرکزی و مواضع بین المللی می‌طلبد.

 وی به  اجرای طرح تحول بودجه اشاره کرد و افزود: با حمایت‌های دولت و مجلس در فصل بودجه این طرح ادامه پیدا می‌کند

قاضی زاده هاشمی عزم دولت در ادامه تحول نظام سلامت را جدی دانست و گفت: رضایتمندی نسبی از اجرای ۴ سال و نیمه طرح تحول سلامت در کشور به وجود آمده و انتظار می‌رود این طرح مراحل دیگر را نیز برای اجرا سپری کند.

انتهای پیام/آ

بهره برداری از بزرگترین خوابگاه دانشجویی کشور در ساری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار