با توجه به بررسی عملکرد استانداری‌های کشور در سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات استان یزد در شاخص بالاترین درصد پاسخگویی رتبه برتر را به خود اختصاص داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، با توجه به بررسی عملکرد استانداری‌های کشور در سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات، استان یزد در شاخص بالاترین درصد پاسخگویی رتبه برتر را به خود اختصاص داد.

بر مبنای مقایسه عملکردی استانداری‌ها در سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ روابط عمومی استانداری یزد در شاخص بالاترین درصد پاسخگویی به عنوان استان برتر معرفی شد.

با توجه به مقایسه عملکردی استانداری‌ها در سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ استانداری یزد در شاخص بالاترین درصد پاسخگویی همزمان با استان‌های ایلام و آذربایجان شرقی در ردیف استان‌های برتر این حوزه قرار گرفت.

سامانه انتشار و دسترسی آزاد اطلاعات سایتی اینترنتی است که به منظور استفاده تمامی شهروندان برای دسترسی آزادانه به اطلاعات نهاد‌های دولتی ایجاد شده است و توسط این سامانه اشخاص حقیقی و حقوقی می‌توانند درخواست کنند که اطلاعات به خصوصِ یک نهاد دولتی منتشر شود؛ پس از آن اطلاعات درخواستی در این سامانه برای عموم منتشر خواهد شد، مگر آن که آن اطلاعات، حریم خصوصی افراد را نقض کند.

انتهای پیام/ف

استان یزد در سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات رتبه برتر را کسبکرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.