ممنوعیت صادرات سیب‌زمینی،خوراک دام طیور و رب گوجه‌فرنگی

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت کرمانشاه گفت : صادرات سیب‌زمینی، خوراک دام طیور و رب گوجه‌فرنگی با توجه به تصمیم دوم وزارتخانه از ۲۰ مهرماه ممنوع است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، رستمی سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت کرمانشاه با اشاره به افزایش قیمت برخی اقلام مصرفی روزمره زندگی مردم، گفت : دولت هر زمان که نیاز بازار به محصول بیشتر باشد اقدام به عرضه عوارض صادرات یا ممنوعیت صادرات می‌کند.

وی به ۲ تصمیم وزارت صنعت، معدن و تجارت با توجه به شرایط بازار اشاره کرد و گفت : نخستین تصمیم این وزارتخانه در بحث ممنوعیت صادرات گوجه‌فرنگی با توجه به افزایش قیمت آن در بازار مصرف بوده که صادرات این محصول تا اطلاع ثانویه ممنوع اعلام شده است.

رستمی صادرات سیب‌زمینی، خوراک دام طیور و رب گوجه‌فرنگی را با توجه به تصمیم دوم وزارتخانه از ۲۰ مهرماه ممنوع اعلام کرد و گفت: این تصمیم در راستای کاهش قیمت این محصول است و تا زمانی که تعادل در بازار برقرار شود این ممنوعیت اعمال می‌شود.

وی به شهروندان اطمینان داد که کمبودی از نظر کالا‌های اساسی زندگی رزمره مردم در بازار مصرف نداریم و ذخیره کافی در انبار‌ها موجود است در صورتی که احساس شود براساس ضوابط به بازار تزریق می‌شود .

 

 

انتهای پیام/د

دولت هر زمان که نیاز بازار به محصول بیشتر باشد اقدام به عرضه عوارض صادرات می کند

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، صادرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.