به مناسبت هفته نیروی انتظامی و همچنین ارتقاء سطح اگاهی دانش آموزان به مقررات راهنمایی و رانندگی، مراسمی در مدرسه دکتر حسابی گناوه با حضور فرماندهی انتظامی گناوه و معاون شبکه بهداشت و معاون آموزش و پرورش برگزار گردید.

نهادینه کردن فرهنگ راهنمایی و رانندگی در مدارسفرمانده انتظامی گناوه درگفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر گفت: نهادینه کردن فرهنگ راهنمایی و رانندگی در بین دانش آموزان از اهداف پلیس است تا از طریق دانش آموزان به خانواده‌ها انتقال داده شود.

سرهنگ احمدی گفت: ما باید فرهنگ سازی را از مدارس شروع کنیم ، زیرا دانش آموزان می توانندتاثیر زیادی  بر خانواد‌ها داشته باشند.

وی گفت: هر ساله در مدارس کارت‌های عضویت همیار پلیس را توزیع می کنیم و از این طریق به  دانش آموزان آموزش‌های لازم راهنمایی و رانندگی را می دهیم و از آن‌ها در ترویج فرهنگ راهنمایی و رانندگی در بین خانواده‌ها استفاده می کنیم.

سرهنگ احمدی بیان کرد: در بحث سلامت اجتماعی , باید خانواده‌ها در انتخاب دوست , فرزندان خود را راهنمایی کنند وآن‌ها را از دوستان ناباب دور کنند.

معاون شبکه بهداشت گناوه در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، افزود: دو نعمت بزرگ خداوند به ما عطا فرموده یکی نعمت سلامتی و دیگری امنیت است؛ نعمت امنیت را ما مدیون نیروی انتظامی هستیم که به صورت شبانه روز از شهر‌ها و مرز‌های ما محافظت می کنند.

در پایان این مراسم هدایایی به دانش آموزان و همیاران پلیس داده شد.

انتهای پیام/م

فرهنگ راهنمایی و رانندگی در مدارس آموزش داده شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.