معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن وتجارت استان بوشهر گفت: با همکاری نیروی انتظامی و تعزیرات حکومتی هر روز از مراکز عمده ذخیره کالا بازرسی می‌شود تا موارد تخلف شناسایی و برخورد شود.

افزایش نظارت بر انبار‌های کالارضا جمالی درگفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر افزود: پس از بررسی مدارک صاحبان کالا اگر تخلفی در زمینه احتکار، خودداری از عرضه یا پنهان کردن کالا، صورت گرفته باشد با آن‌ها برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: ۵۰ قلم کالا مشمول اعلام موجودی و ثبت در سامانه انبارهاست که اگر صاحبان کالا شامل تولیدکننده، عمده فروش و خرده فروش موجودی کالا‌ها را مشخص نکنند، احتکار به شمار می‌رود.

جمالی با دعوت از مردم برای اعلام موارد تخلف، بیان کرد: مردم گزارش خود را از تخلفات به سامانه ۱۲۴ اعلام کنند تا پیگیری شود.

وی تصریح کرد: بیشتر گزارش‌های مردم از تخلفات مربوط به حوزه مواد غذایی و کالا‌های مصرفی روزانه است و بر همین اساس بیشتر بازرسی‌ها نیز بر مراکز توزیع این گونه کالا‌ها صورت می‌گیرد.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن وتجارت استان بوشهر خاطرنشان کرد: کسانی که علاقه دارند به عنوان ناظر افتخاری با ما همکاری کنند می‌توانند آموزش ببینند و اگر تخلفی دیدند آن را اطلاع دهند تا بررسی شود.

انتهای پیام/ک

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.