نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت:اربعین نماد وحدت برای جهان اسلام است.

اربعین نماد وحدت برای جهان اسلامبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در جمع مدیران دستگاه های اجرایی استان مرکزی گفت: آیین معنوی اربعین نمادی برای جهان اسلام است که پیام وحدت، همگرایی و آزادی خواهی را در خود دارد .

آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه همه دستگاه های ذیربط برای برپایی هرچه باشکوه تر اربعین حسینی تلاش کنند افزود:تعامل و همکاری کشورهای اسلامی موجب خنثی شدن توطئه دشمنان می شود.

وی اضافه کرد: اجتماع عظیم مسلمانان در اربعین حسینی در هیچ جای جهان سابقه ندارد و اینکه هر اقلیت های مذهبی هم متقاضی شرکت در این آیین هستند نشان دهنده عظمت فرهنگ عاشورایی است.

وحدت و یکپارچگی ملی عامل اصلی اقتدار و عظمت نظام اسلامی

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی وحدت و یکپارچگی ملی را عامل اصلی اقتدار و عظمت نظام اسلامی دانست و ادامه داد: رعایت موازین اسلامی از قبیل برخورداری از وجدان کاری، احترام به حقوق ملت و پرهیز از احتکار و گران فروشی و اخلاقمداری باید در جامعه رعایت شود.

وی تصریح کرد: تقوا، صداقت و تعهد بالا در رفتار و کار از خصوصیات مدیران و فعالان اقتصادی و کسبه در نظام اسلامی است و باید پیگیری و نهادینه شوند.

انتهای پیام /ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.