مدیر حوزه های علمیه خواهران استان اردبیل از ‌ورود 168 نفر طلاب جدید الورود خواهران به حوزه های علمیه استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حجت الاسلام لطفی، مدیر حوزه های علمیه خواهران استان اردبیل در همایش طلیعه حضور طلاب جدیدالورود حوزه علمیه خواهران اردبیل افزود: امسال حدود ۱۶۸ نفر در حوزه علمیه خواهران استان پذیرش شده اند که در ۶ حوزه علمیه که در سطح استان موجود است مشغول به تحصیل خواهند بود.

وی تصریح کرد: ثبت نام در این حوزه از بهمن ماه شروع و در اردیبهشت ماه مصاحبه ها شروع می شود که بعد از قبولی در مصاحبه ثبت نام کنند گان وارد حوزه علمیه خواهند شد.

مدیر حوزه های علمیه خواهران استان اردبیل ادامه داد: در حاضر بیش از ۸۰۰ نفر طلبه شاغل به تحصیل در حوزه خواهران وجود دارد که در دو سطح مشغول به تحصیل هستند که اکثر آن ها در سطح دو که با مدرک دیپلم پذیرش شده اند و دو مدرسه هم در سطح سه در استان موجود است.

حجت الاسلام لطفی ورود طلاب به حوزه های علمیه را توفیقی برای شناخت بهتر خدا و یادگیری علوم و معارف اهل بیت (ع) دانست.

وی نقش بانوان را در جامعه مهم برشمرد و افزود: در شرایط فعلی جامعه که دشمن با توطئه های مختلف سبب تفرقه افکنی در جامعه می شود، بانوان طلبه می توانند علاوه بر استحکام بنیان خانواده با افزایش آگاهی های فکری و دینی مردم، جامعه را در برابر توطئه های دشمنان محفوظ نگه دارند.

انتهای پیام/ح

بیش از ۸۰۰ نفر طلبه شاغل به تحصیل در حوزه خواهران اردبیل وجود دارد

برچسب ها: حوزه علمیه ، تحصیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.