ویدئویی از آخرین مصاحبه مرحوم بهرام شفیع در مرقد مطهر امام راحل(ره) را مشاهده می‌کنید که در آن خاطره‌ای از دیدار خود با امام خمینی(ره) را بیان می‌کند.

شفیعبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بهرام شفیع مجری باسابقه ورزشی تلویزیون که سالها اجرای برنامه "ورزش و مردم" را بر عهده داشت، شب گذشته در سن ۶۲ سالگی در بیمارستان بهمن تهران دار فانی را وداع گفت.

مرحوم شفیع را مردم بیشتر با برنامه "ورزش و مردم" می‌شناسند اما از دیگر سوابق وی می‌توان به گزارش برنامه‌هایی در بازه المپیک و جام جهانی، تهیه‌کنندگی برنامه "ورزش و مردم" و ریاست فدراسیون هاکی ایران اشاره کرد.

در ادامه ویدئویی از آخرین مصاحبه رسمی مرحوم بهرام شفیع با پایگاه اطلاع‌رسانی آستان امام خمینی(ره) را مشاهده می‌کنید که در مرقد مطهر امام راحل(ره) انجام شده است. در این مصاحبه در تاریخ 12مهرماه امسال برگزار شده، مرحوم شفیع خاطره‌ای از دیدار خود با امام خمینی(ره) را نقل می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
sadi
۱۱:۴۸ ۱۹ مهر ۱۳۹۷
خدا بیامرزدش تنها مجری بود که من را یاد قدیم فوتبال می انداخت با صدای نازش ، جنت فردوس برین جاش باشد خدا صبر بده به خانواده اش مخصوصا آقا پسرش (قسمتی از مصاحبه با پسرش گه گذاشته بودید دلم گرفت یاد موقعی افتادم که منم پدر خدابیامرزم از دست داده بودم ؟آخه پدر من 4 سال پیش همین حالت و توی این سن 63 سالگی و سکته درگذشت )
خدابیامرز یه سوتی میده توی این فیلم بجای متبرک می فرمایید متربک (قصد اهانت خدای نکرده نداشتم فقط خواستم از این حال و هوا بیاییم بیرون