تیم والیبال شهرداری ارومیه میزبان دو دیدار تدارکاتی مقابل شهردای ارومیه است

سرپرست تیم والیبال شهرداری اورمیه از برگزاری دیدار تدارکاتی این تیم قبل از شروع رقابت‌های لیگ برتر والیبال ایران خبر داد.

افشین خدایاری سرپرست تیم سوپرلیگی والیبال شهرداری اورمیه در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛با بیان اینکه تمرینات تیم به طور منظم و با طراوت خاصی زیر نظر کادر فنی دنبال می‌شود افزود: با تلاش و حمایت مدیر عامل باشگاه،میزبان دو دیدار تدارکاتی مقابل شهرداری تبریز خواهیم بود.

خدایاری تصریح کرد: طی روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه دو دیدار تدارکاتی مقابل همنام تبریزی خواهیم داشت تا بواسطه این دیدار‌ها کادر فنی نقاط ضعف و قوت تیم را بررسی نمایند و در نهایت با چاره اندیشی و رفع نقاط ضعف‌ها با تمام قدرت آماده حضور در کوران رقابت‌های لیگ برتر امسال باشیم.

وی ادامه داد: به نظر من امسال شاهد یکی از سخت‌ترین لیگ‌های تاریخ والیبال ایران خواهیم بود چرا که گمان میکنم پیش بینی تیم قهرمان از ابتدای لیگ کار هر کسی نیست!

سرپرست تیم والیبال شهرداری اورمیه در پایان با اشاره به اینکه امسال برای اولین بار با تیمی صد در صد بومی وارد رقابت‌ها خواهیم شد ادامه داد: از هواداران همیشه در صحنه درخواست دارم تا به عنوان یار هفتم این تیم تمام بومی را حمایت کنند و مسیر موفقیت تیم خودشان را در یکی از دشوارترین لیگ‌ها هموار سازند.

گفتنی است، دیدار نخست روز چهارشنبه ۱۸ مهرماه ساعت ۱۷ و دیدار دوم روز پنجشنبه ۱۹ مهرماه ساعت ۱۶ در سالن غدیر اورمیه برگزار خواهد شد.
 
انتهای پیام/م
 

برگزاری دیدار های تدارکاتی بین شهرداری ارومیه و تبریز

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.