رئیس هیئت والیبال آذربایجان غربی گفت:بی تدبیری و ناکارامدی مسئولان باشگاه شهرداری ارومیه علت اصلی انحلال تیم والیبال این شهر است.

بی تدبیری مسئولان باشگاه شهرداری ارومیه علت اصلی انحلال تیم والیبال /ارومیه بدون والیبال نخواهد ماندکریم فروزان رئیس هیئت والیبال آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛با اشاره به انحلال تیم والیبال شهرداری ارومیه توسط شورای شهر افزود:شورای شهر ارومیه ۵ ماه گذشته بودجه شهرداری را تصویب کرده و در بودجه سال جاری هزینه‌های والیبال قید شده است.

وی با اشاره به اینکه امسال مقرر بود ۲ تیم از ارومیه در لیگ برتر والیبال حضور داشته باشند، ادامه داد:طی مشورتی که با یکی اعضای شورای شهر داشتیم به آن‌ها گفتم که اداره دو تیم توسط شهرداری سخت است اجازه دهید که تیم دومی را اسپانسر دیگری اداره کند که متاسفانه مخالفت کردند و اذعان داشتند که اداره دو تیم توسط شهرداری ارومیه امکان پذیر است.

رئیس هیئت والیبال آذربایجان غربی افزود:با توجه به اینکه شورای شهر و شهرداری ادعای تیم داری و باشگاه داری را داشتند، اما یک شبه هر دو تیم را منحل کردند و به شعور مردم و عاشقان والیبال توهین کردند.

فروزان بیان کرد:در یک جمله می‌توان گفت که بی تدبیری و ناکارامدی شورای شهر و شهرداری و ندیدن روحیه ورزشی مردم عامل اصلی تیم والیبال شهرداری ارومیه است.

وی با بیان اینکه نقش ارومیه در لیگ برتر و همچین فدراسیون والیبال بسیار موثر است بیان کرد:در تمامی تیم‌های نوجوانان، جوانان و بزرگسالان بیش از ۴ نماینده از پایخت والیبال آسیا حضور دارند که این نشان دهنده‌ی نقش والیبال ارومیه در سطح کشور است.

رئیس هیئت والیبال آذربایجان غربی افزود:والیبال با خون مردم ارومیه عجین شده است و هواداران از اتفاقات پیش آمده برای والیبال ارومیه ناراحت هستند.

فروزان ادامه داد:شهرداری، چون از پول مردم برای تیم داری اقدام کرده است حق منت گذاشتن را ندارد و هر تصمیمی که گرفته می‌شود توهین به شعور مردم است.

رئیس هیئت والیبال آذربایجان غربی گفت:استاندار آذربایجان غربی و هیئت والیبال نخواهند گذاشت که این اتفاق نامیمون برای تیم والیبال ارومیه رقم بخورد، ولی اگر شورای تطبیق مهر تایید بر این بی تدبیری بزند، تلاش خواهیم کرد که یک اسپانسر جدید با یک تیم جدید در لیگ حضور خواهند داشت.

فروزان افزود:قطعا ارومیه در لیگ حضور خواهد داشت و راه والیبال در ارومیه ادامه دارد و نخواهیم گذاشت به شعور و شخصیت مردم والیبال دوست ارومیه توهین کنند.

وی با اشاره به قرارداد‌های میلیارد شهرداری ارومیه با ستاره والیبال ایران همچون شهرام محمودی، سید محمد موسوی و بهروز عطایی گفت: تاکنون هیچ قرارداد قانونی در هیئت والیبال استان با بازیکنان به ثبت نرسیده است و همه قرار داد‌ها داخلی هستند.

انتهای پیام/م

صحبت های جنجالی رئیس هیئت والیبال آذربایجان غربی در مورد والیبال شهرداری ارومیه

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.