عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت:آمریکا همواره در برابر اتحاد و انسجام ایرانیان و روحیه ولایتمداری آنان، شکست خورده و مجبور به عقب نشینی شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سمیه محمودی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه آمریکا دشمن همه مسلمانان جهان است، اظهار کرد: آمریکا و سایر دشمنان انقلاب اسلامی و ملت ایران، پیش از این نتیجه حمله نظامی به ایران را دیده‌اند و با مشاهده توان نظامی ایران در حال حاضر، اصلا به دنبال حمله نظامی به کشور نیستند.

وی با اشاره به بخش‌هایی از سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی، تصریح کرد: آمریکا همواره در برابر اتحاد و انسجام ایرانیان و روحیه ولایتمداری آنان، شکست خورده و مجبور به عقب نشینی شده است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمریکا قصد دارد با ایجاد مشکلات اقتصادی، انقلاب اسلامی را با چالش مواجه کند، اظهار کرد: در چنین شرایطی همه ما وظیفه داریم با حفظ اتحاد و همبستگی و پیروی از رهبری، برای حفظ کشور و مقابله با تهدیدهای دشمن اصلی انقلاب اسلامی، تلاش کنیم.

محمودی با بیان اینکه آمریکا با خروج از برجام و سایر معاهدات بین‌المللی، بدعهدی خود را ثابت کرد، گفت: در شرایط فعلی کشور بیش از هر زمان دیگری به اتحاد و انسجام نیاز دارد، جناح‌گرایی باید جای خود را به همگرایی تدبیر برای حل مشکلات بدهد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر باید بر اساس فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، برای حفظ کشور و شکست توطئه استکبار جهانی متحد باشیم، تصریح کرد: ملت ایران در طول چهار دهه گذشته همواره با تحریم‌ها و کارشکنی‌های آمریکا مواجه بوده است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بسیاری از اهدافی که امام راحل(ره) در نظر داشتند محقق شده است، تآکید کرد: یکی از مهمترین آن‌ها اقتدار کشور ایران با پشتیبانی ملت بود که امروز در همه مجامع جهانی و منطقه‌ای شاهد تحقق آن هستیم.

محمودی انقلاب اسلامی را نظامی مبتنی بر مردمسالار و متکی به اراده و قدرت مردم دانست و تصریح کرد: مردم ایران همواره در همه صحنه‌های دفاع از انقلاب اسلامی حاضر بوده‌اند و در شرایط حساس فعلی نیز بار دیگر همبستگی خود را نشان می‌دهند.

وی با اشاره به نامگذاری سال ۹۷ تحت عنوان "حمایت از کالای ایرانی"، حل مشکلات اقتصادی را مشروط به اتخاذ تدابیر کارشناسی و استفاده از توان متخصصان داخلی دانست و افزود: اگر تولید کننده ایرانی بهترین کالاها را تولید کند، مردم ایران از کالای ایرانی حمایت کنند، اتحاد و همبستگی ملی حفظ شود و به جای تلقین یأس و ناامیدی به مردم، آنان را به آینده انقلاب اسلامی امیدوار کنیم، مشکلات برطرف می‌شود و دشمنان شکست می‌خورند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تآکید کرد: مهمترین سرمایه نظام اسلامی اعتماد مردم است؛ اما دشمن می‌خواهد مردم را به نظام بی اعتماد و نسبت به آینده ناامید کند.

محمودی با تآکید بر مسئولیت‌پذیری و ضرورت پاسخگویی مسئولان به مردم، خاطرنشان کرد: هرکس به وظیفه خود عمل نکند در برابر انقلاب اسلامی، مردم و خون شهیدان مسئول است، کسانی که قصد خدمت به مردم دارند کار خود را شروع کنند، اما کسانی که قصد دارند تا منافع شخصی و حزبی خود را دنبال کنند باید بدانند که به نظام اسلامی که حاصل سال‌ها تلاش و مقاومت مردم و خون شهیدان است، ستم می‌کنند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.